וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק עזוז: "חיזוק לבני יהודה? תפנו את השאלה להנהלה"

בני יהודה ראתה שוב את הבעיה שלה בחלק הקדמי, דינו אנדלובו מדרום אפריקה הצעירה ייבחן. איציק עזוז: "שלטנו אך לא כבשנו"

בני יהודה הרגישה אתמול (ראשון) שוב את הצורך שלה בחלוץ סקורר, לאחר ההפסד 2:0 למכבי תל אביב בגביע הטוטו. גם אתמול, כמו במשחקים רבים בעונה שעברה, הקבוצה שיחקה טוב, הגיעה למספר מצבי הבקעה קורצים אך החמיצה שוב ושוב וירדה מנוצחת. המאמן יוסי אבוקסיס והמנכ"ל משה דמאיו התקשו להאמין אמש לנוכח ההחמצות המשוועות של כל שחקני החלק הקדמי, שלא ניצלו לפחות ארבעה מצבים בטוחים להבקעה ולא כבשו אף שער במשחק.

למעט החתמתו של עומרי רון, הזהובים טרם התחזקו העונה ואבוקסיס משווע לחלוץ כובש שערים שיחזק את החוליה הקדמית. מי שצפוי לנחות היום (שני) בארץ וייבחן בבני יהודה החל מיום שלישי הוא החלוץ דינו אנדלובו, 21, שחקן הנבחרת הצעירה של דרום אפריקה, שנחשב לכישרון גדול בארצו ובעבר היה מועמד לליל ופורטסמות.

"במחצית הראשונה לא נראינו טוב ולא שיחקנו כפי שרצינו לשחק", אמר המגן איציק עזוז לאחר ההפסד לצהובים. "זה נראה שהמשכנו את היכולת הלא טובה מהמשחק הקודם בשבדיה. יש אכזבה מההפסד מול הלסינגבורג, וקשה לחזור מהליגה האירופאית לגביע הטוטו. במחצית השנייה כבר נראינו הרבה יותר טוב והגענו להרבה מצבים, אבל לא ניצלנו אותם. דווקא כששלטנו קיבלנו את השער השני, שאפילו לא הגיע מחצי מצב. הכדור פגע במישהו בדרך ונכנס, וזה קורה בכדורגל. זה קורה לנו כבר פעם שנייה ברציפות, ואנחנו מקווים להתאושש כמה שיותר מהר, כי מצפה לנו עוד ליגה ארוכה".

עזוז נשאל האם הסגל הנוכחי של בני יהודה יאפשר לה להתחרות בצמרת כמו בעונה שעברה: "זו שאלה שצריך להפנות להנהלה ולמאמן, בתור שחקן אני לא מתעסק בזה. אנחנו מצדנו באים לתת 100 אחוז בכל משחק. ברור שלהתחזק זה תמיד טוב".

"אני לא חושב שהעייפות הכריעה", סיכם עזוז, "אנחנו לא רוצים לתרץ את ההפסד בעייפות או במשהו אחר. לא נראינו טוב, ונהיה חייבים לשפר את זה בהמשך כי זה לא המשחק שאנחנו יודעים ויכולים להציג".

ביום שבת יתארחו הזהובים אצל הפועל תל אביב במסגרת גביע הטוטו, ולסגל צפויים לחזור הבלם דן מורי והקשר עוז ראלי, שלא נכללו אמש בסגל בשל התגרה ביניהם באימון המסכם ביום שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully