וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל נוייר מתנצל: "זו הייתה טעות מטופשת"

שוער באיירן מינכן נאלץ להתנצל בפני האוהדים כבר במחזור הראשון: "השגיאה שלי עלתה במשחק, לא רציתי לספוג אדום"

העונה בקושי התחילה, ומנואל נויר מטריף את אוהדי באיירן מינכן. השוער שהגיע לבאיירן תמורת 22 מיליון יורו גם ככה לא היה אהוד במיוחד, בהעברה שנחשבה למעוררת מחלוקת באליאנץ ארינה, אבל אתמול (ראשון) הוא סיפק שגיאה קריטית כבר במחזור הראשון, שהובילה להפסד של באיירן 1:0 למנשנגלדבאך.

יציאה גרועה של נויר בדקה ה-62 אפשרה לאיגור דה קמארגו לכבוש שער בנגיחה, ושוער הרכש נאלץ לתרץ. "השגיאה שלי עלתה לקבוצה במשחק", הודה השוער האומלל, שנמצא תחת לחץ עצום, "זו הייתה טעות מטופשת. נסוגתי קצת, כי קצת לא רציתי לעשות עבירה על החלוץ ולספוג כרטיס אדום".

עבור גלדבאך, שבעונה שעברה בקושי שרדה בבונדסליגה, זה היה ניצחון חוץ ראשון על באיירן אחרי 16 שנה. ואם זה לא הספיק לבווארים, ג'רום בואטנג ירד צולע מהמגרש והוחלף בדקה ה-76. בואטנג, שהיה מעורב גם הוא בטעות, אמר על חוסר ההבנה שלו עם השוער: "צעקתי לו 'שוער', אבל אז התרחקתי וזה כבר היה מאוחר מדי".

המאמן יופ היינקס, שאמר שישוחח עם נויר רק אחרי תום הפגרה הבינלאומית, ניסה לתרץ את ההפסד במגננה של האורחים. "הם טוו רשת הגנתית, ואנחנו נתפסנו בה", אמר המאמן, "לא יצרנו את הלחץ שהיינו צריכים כדי לשבור את ההגנה שלהם. גם היינו עצבניים מדי".

צפו בשער המגוחך שספג נוייר

אוהדי באיירן לא אוהבים את נוייר כבר שנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully