וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאני על הקאמבק במגן הקהילה: "זוהי מנצ'סטר יונייטד"

הפורטוגלי התמוגג מהאופי של האלופה ב-2:3 על סיטי. רוני: "נתנו להם שיעור בכדורגל". מאנצ'יני: "הגיע לנו 2:2"

הליגה האנגלית נפתחה בצורה נפלאה הערב (ראשון), כאשר בתום דרמה ענקית ניצחה מנצ'סטר יונייטד 2:3 את מנצ'סטר סיטי וזכתה במגן הקהילה. השדים האדומים חזרו מפיגור 2:0 הודות לצמד נהדר של נאני ואחד של כריס סמולינג, בדרך לזכיה מספר 19 במפעל, כאשר בשלוש הפעמים הקודמות שהניפה את מגן הקהילה - 2007, 2008 ו-2010 - סיימה את אותה עונה גם עם תואר האליפות.

"במחצית לא האמנתי שאנחנו בפיגור 2:0, עבורי שלטנו לגמרי במשחק", אמר מנג'ר האלופה אלכס פרגוסון בסיום. "אבל מגיע לשחקנים שלנו קרדיט ענק. הם לא הורידו את הראש, המשיכו לשחק את הכדורגל שלהם והשיגו את התוצאה לה היינו ראויים. כל השחקנים רצו לקחת את הכדור, הם לא פחדו מהתאקלים של סיטי, וזה פנטסטי".

השינוי של יונייטד הגיע דווקא בזכות כמה שחקנים צעירים, ביניהם טום קלבלרי, דני וולבק, כריס סמולינג ופיל ג'ונס. את המנג'ר הסקוטי הוותיק זה כמובן מאוד מעודד. "היו לנו 13 שחקנים מתחת לגיל 23 היום, ואסור לשכוח את צ'יצ'ריטו ואנטוניו ולנסיה, ככה שיש לנו סגל טוב מאוד". אחד מאותם צעירים הוא דויד דה חאה, שהחליף בקיץ את אדווין ואן דר סאר הוותיק, אך ספג שני שערים שיכול היה למנוע. את פרגוסון זה לא מדאיג: "הבעיטה של אדין דז'קו הסתובבה קצת. קשה להגיד אם דויד היה אשם בשער".

כוכב המשחק נאני, שהיה אמון על שער השוויון ושער הניצחון, שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, התייחס גם הוא לקאמבק הגדול. "זוהי יונייטד. כולנו מאמינים עד הדקה האחרונה, וכולנו האמנו שאנחנו יכולים להבקיע במחצית השניה", אמר הקשר הפורטוגלי. "כיף לשחק נגד סיטי ולנצח ככה, אני חושב שהאוהדים שלנו יכולים להיות מאוד גאים בנו, זהו יום נפלא". על שער הניצחון הנינוח, במסגרתו עקף את השוער ג'ו הארט, הוסיף הקשר: "האמת שתכננתי להקפיץ מעליו, אבל הוא נשאר על הרגליים, ככה שברגע האחרון שיניתי את דעתי".

בחשבון הטוויטר שלו כתב ווין רוני: "אני חייב להגיד, זה היה שיעור בכדורגל. יופי של ניצחון לאלופה". לתקשורת האנגלית הוסיף: "ברור שזה יותר כיף לנצח משחק כזה כשהיריבה היא מנצ'סטר סיטי. הם הבקיעו שני שערים משום מקום, אבל היתה רק קבוצה אחת שנראתה כאילו היא מסוגלת לנצח, ואני חושב ששלטנו במשחק מההתחלה ועד הסוף. הראנו מי הקבוצה הטובה יותר, השינוי שהחבר'ה הצעירים עשו היה ענק, והתוצאה צודקת".

מאנצ'יני: "מעולם לא דיברנו עם סניידר"

מנגד, רוברטו מאנצ'יני התקשה לעכל את ההפסד הכואב אך ניסה למצוא את נקודות האור. "אני מאוכזב מהתוצאה, אבל חשוב שנבין למה עשינו את הטעויות שעשינו", אמר המנג'ר האיטלקי של הסיטיזנס. "יכול להיות שהם היו קצת יותר טובים מאיתנו, אבל התוצאה הנכונה בתום 90 דקות היתה צריכה להיות 2:2".

"ברור שהיה נחמד לנצח, אבל זה שלא ניצחנו לא אומר שום דבר", הוסיף וינסנט קומפני. "טוב שהספקנו לשחק משחק נוסף לקראת העונה. יש לנו הרבה פוטנציאל בליגה, בליגת האלופות ובגביע, ונהיה מוכנים. אין לי ספק בזה".

לא פחות מעל ההפסד הדרמטי, מאנצ'יני נשאל על צירופו האפשרי של ווסלי סניידר, שמוזכר שוב ושוב בימים האחרונים כמועמד לחזק את התכולים. "לא. זה לא נכון", אמר המנג'ר. "הוא שחקן של אינטר ומעולם לא שוחחנו איתו". בניגוד אליו, מי שכן צפוי לשחק בסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום בעונה הקורבה הוא קרלוס טבס, שאמור לחזור מחר אחרי חופשה בת שלושה שבועות ולשוב להתאמן עם קבוצתו.

הפרמיירליג פותחת עונה: סיקור מיוחד

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully