וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד זכתה במגן הקהילה

העונה האנגלית נפתחה עם משחק נפלא. השדים האדומים פיגרו 2:0 במחצית, אבל ניצחו לבסוף 2:3 עם שער דרמטי של נאני

בארבע השנים האחרונות, מי שזכתה במגן הקהילה האנגלי הניפה בסוף העונה את צלחת האליפות. האם מנצ'סטר יונייטד תמשיך את הרצף? השדים האדומים, שהגיעו למשחק בוומבלי כאלופים הגאים, ידעו לחזור מפיגור שני שערים לניצחון 2:3 דרמטי בדרבי החם מול מחזיקת הגביע מנצ'סטר סיטי. זו זכייה מספר 19 של יונייטד במפעל, כאשר בשלוש הפעמים הקודמות שעשתה זאת (2007, 2008 ו-2010) היא סיימה את העונה עם האליפות. אם ככה התחילה העונה, תארו לכם מה מצפה לנו בפרמיירליג החל מהשבת הבאה.

מנצ'סטר יונייטד חוגגת זכיה במגן הקהילה. רויטרס
ככה פותחים עונה. השדים האדומים חוגגים תואר ראשון/רויטרס

שתי הקבוצות ממנצ'סטר היו העסוקות והמשקיעות מכולן במהלך חלון ההעברות באנגליה. השדים האדומים הציגו בהרכב הראשון את השוער דויד דה חאה והקיצוני אשלי יאנג, בעוד סיטי השאירה על הספסל את המגן קאל קלישי (נכנס בדקה ה-73) והחלוץ המדובר סרחיו אגוארו (נותר על הספסל). לא לקח זמן רב עד שהמפגש הטעון התחמם, עם כמה עבירות מסוכנות וצהובים בסיטונות ששלף השופט פיל דאוד.

בדקה ה-38, דווקא אחרי מספר מצבים טובים של יונייטד, הייתה זו סיטי שעלתה ליתרון עם נגיחה של ג'וליאן לסקוט, אחרי כדור חופשי של דויד סילבה ויציאה הססנית של דה חאה. לשוער הצעיר, שנרכש כדי להיכנס לנעליו הגדולות של אדווין ואן דר סאר, היה חלק גדול יותר בשער השני, אז אדין דז'קו הכניע אותו בבעיטה חדה ממרחק.

אלכס פרגוסון ביצע שלושה חילופים במחצית השנייה, והצעירים אכן הביאו את השינוי. לאחר ההפסקה ראינו יונייטד אחרת לגמרי. בדקה ה-52 היה זה הבלם המחליף כריס סמולינג שצימק אחרי כדור חופשי של יאנג. שש דקות לאחר מכן, שחקני ההתקפה של האלופה החליפו מסירות סמוך לרחבת סיטי, ווין רוני החליף מסירות עם דני וולבק הצעיר, גם המחליף טום קלברלי (מצוין) הצטרף לעקבים ובסופו של דבר נאני סיים באלגנטיות וקבע שוויון. 77 אלף הצופים בוומבלי לא יכולים היו לבקש שער קבוצתי יפה יותר, שבסופו של דבר ראו את נאני הנהדר מנצל טעות קשה של וינסנט קומפני ומשלים מהפך גדול עמוק בתוך תוספת הזמן.

האם קון אגוארו יצליח היכן שקרלוס טבס טעה?

נאני שחקן מנצ'סטר יונייטד. Ian Walton, GettyImages
שער קבוצתי קסום. נאני/GettyImages, Ian Walton

מהלך המשחק

דקה 4: רוני מצא את יאנג שבעט טוב לעבר השער, אך הכדור שלו פגע במגן סיטי ונהדף לקרן. הגבהת הקרן יצרה בלגן ברחבה, ובסופו של דבר סמולינג בעט לידיים של הארט.

דקה 13: הנה עימות ראשון. וידיץ' תיקל את באלוטלי שהתעצבן. השניים הצמידו ראשים והחליפו כמה ברכות עד שהשופט עשה סדר.

דקה 23: יונייטד קיבלה כדור חופשי במצב טוב אחרי עבירה גסה של ריצ'רדס, אבל רוני בעט החוצה.

דקה 26: עוד התקפה טובה של יונייטד, בסיומה וולבק הצעיר נגח כדור קשתי שהארט לא התקשלה לקלוט.

דקה 29: הזדמנות טובה לסיטי. טורה מצא את סילבה, שהעביר כדור חכם למילנר. הקשר האנגלי בעט והחיטא במעט את המסגרת.

דקה 36: נאני בעט כדור חופשי מסוכן שניתז מרגל של שחקן סיטי וליטפה את הקורה של הארט.

דקה 38: גול! סילבה הגביה כדור חופשי מצד ימין, לסקוט ניצל הגנה רדומה של יונייטד ונגח לרשת. 0:1 למנצ'סטר סיטי.

דקה 45: גול! דז'קו התקדם עם הכדור וירה מ-25 מטרים כדור חד וחזק למסגרת, דה חאה הגיב באיחור וספג שער שני. 0:2 למנצ'סטר סיטי.

דקה 45+2: רוני ניסה לצמק עבור יונייטד, אבל הכדור שלו החטיא את המסגרת. מחצית חמה וקצבית, עם חמישה צהובים ושער אחד של הסיטיזנס, הגיעה לסיומה עם יתרון מבטיח של סיטי.

דקה 52: גול! יאנג הגביה כדור חופשי מצד ימין שעבר את כל הגנת סיטי, סמולינג המחליף הקדים את הארט ושלח פנימה. יונייטד צימקה ל-2:1.

דקה 58: גול! איזו התקפה פנטסטית של מנצ'סטר יונייטד, שמסתיימת עם שער שוויון. קלברלי, רוני ונאני החליפו מסירות ועקבים על סף רחבת סיטי, כשבסופו של דבר נאני היה זה שסיים באלגנטיות עם הקפצה קלה מעל הארט. יונייטד חוזרת בגדול, 2:2.

דקה 63: הגנת סיטי התקשתה להרחיק כדור, רוני נותר פנוי בצד ימין ובעט מעל השער.

דקה 76: ג'ונסון בעט לעבר השער מזווית אלכסונית, הפעם דה חאה היה במקום והדף מצוין.

דקה 90: דז'קו מצא עצמו במצב טוב ברחבה, אבל בעט תחת לחץ לידיים של דה חאה. מן העבר השני, נאני השתחרר והבעיטה שלו נבלמה בשחקן סיטי.

דקה 90+3: גול! איזה סיום דרמטי למשחק הנהדר הזה. רוני הרחיק כדור מרחבת יונייטד, קומפני לא הצליח להשתלט במרכז המגרש, ונאני חטף, דהר לעבר השע ועבר את הארט כדי לכבוש. 2:3 מדהים ליונייטד.

הרכב מנצ'סטר סיטי: ג'ו הארט, מיקה ריצ'רדס, וינסנט קומפני, ג'וליאן לסקוט, אלכסנדר קולארוב (גאל קלישי, 74), ג'יימס מילנר (אדם ג'ונסון, 67), יאיא טורה, נייגל דה יונג, דויד סילבה, מריו באלוטלי (גארת בארי, 59), אדין דז'קו.

הרכב מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, כריס סמולינג, ריו פרדיננד (פיל ג'ונס, 46), נמניה וידיץ' (ג'וני אוואנס, 46), פטריס אברה (רפאל, 72), מייקל קאריק (טום קלברלי, 46), אנדרסון, נאני, אשלי יאנג, דני וולבק (דימיטאר ברבאטוב, 89), ווין רוני.

הפרמיירליג פותחת עונה: סיקור מיוחד

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

שחקן מנצ'סטר יונייטד נמניה וידיץ' מניף את מגן הקהילה. רויטרס
הו קפטן, מיי קפטן. וידיץ' והחבר'ה מניפים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully