וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ראן פתחה את העונה עם חמישייה

החבורה של פרדריק אנטונטי לא התחשבה בהופעת הבכורה של דיז'ון בליגה, והביסה אותה 1:5. סנט אטיין ניצחה 1:2 בבורדו

האם המחזור הראשון בליגה הצרפתית מבשר על שינוי מגמה? אחרי שנים של ירידה בממוצע השערים, משחקי השבת הניבו 22 שערים (חלקם מרהיבים ביופיים) וגם המשחק התשיעי לא אכזב. ראן, שהייתה בצמרת הגבוהה אשתקד ונחלשה לקראת סיום העונה, פתחה ברגל ימין עם 1:5 מרשים בחוץ על העולה החדשה דיז'ון.

הרכש החדש ז'וליאן פרה עוד החטיא פנדל עבור ראן בדקה ה-32, אך שתי דקות לאחר מכן עלתה האורחת ליתרון משער של ויקטור הוגו מונטאניו. בדקה ה-36 לוח התוצאות הראה כבר 0:2, כשפרה כיפר על ההחמצה מהנקודה הלבנה הודות לבישול של מונטאניו. בריס ז'וביאל צימק בתוספת הזמן של המחצית עם שער ראשון אי פעם שם דיז'ון בליגה הבכירה, אבל ראזאק בוקארי (50), הקפטן קאדר מנגאן (75) והמחליף אלכסנדר טטיי (85) העניקו לראן ניצחון שהציב אותה במקום הראשון.

גם בורדו קיוותה לפתוח עם שלוש נקודות, אחרי העונה הרעה תחת שרביטו של ז'אן טיגאנה, אבל משחק הבכורה של המאמן החדש פרנסיס ז'ילו הסתיים בהפסד ביתי 2:1 לסנט אטיין. האורחים עלו ארבעת שחקני הרכש - סטפן רופייה, ז'אן פסקל מיניו, ז'רמי קלמון ופלורן סינמה פונגול - ובדקה ה-18 נהנו משער עצמי של מיקאל סיאני. בדקה ה-31 היה זה פייר אובמיאנג שניסה להגביה וכבש די במקרה מזווית קשה, ולז'וסייה נותר רק לצמק עם פנדל בדקה ה-56.

בן שהר ועדן בן בסט ערכו בכורה בליגה הצרפתית

מה מצפה לנו העונה בליג 1?

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully