וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: הפסד לשהר ואוקזר, תיקו לבן בסט וברסט

שהר פתח, אוקזר הפסידה 3:1 למונפלייה. בן בסט נכנס בדקה ה-76 בתיקו 2:2 של ברסט נגד אוויאן. הפסד מפתיע לפ.ס.ז'

הליגה הצרפתית יצאה הערב (שבת) לדרך, כששני הנציגים הישראלים רשמו הופעות בכורה במדי קבוצותיהם החדשות. בן שהר פתח בהרכב אוקזר, שהפסידה בחוץ למונפלייה 2:1. עדן בן בסט נכנס כמחליף בדקה ה-76 כשקבוצתו ברסט סיימה בתיקו 2:2 מול העולה החדשה אוויאן.

הדאבליסטית ליל אכזבה כשסיימה בתיקו 1:1 בחוץ נגד נאנסי. גם הטוענת לכתר מארסיי איבדה נקודות כבר במשחק הפתיחה כשסיימה ב-2:2 נגד סושו בבית. ההפתעה הגדולה הגיעה מכיוונה של פריס סן ז'רמן המחוזקת, שהפסידה בביתה 1:0 ללוריין. ביום ראשון ישלים את המחזור מפגש בין שתי קבוצות מסקרנות נוספות, בורדו וסנט אטיין.

איזו עונה מצפה לנו בליג 1?

ביקרנו את בן שהר באוקזר

וגם את וינסנט אניימה בליל

מונפלייה - אוקזר 1:3

בן שהר פתח כצפוי בהרכבה של אוקזר והיה דומיננטי בדקות הראשונות של המשחק כשכמעט ובישל לאלן טראורה בדקה העשירית, אלא שחברו לקבוצה החמיץ ממצב נוח. בסופו של דבר המארחים עלו ליתרון ראשון בדקה ה-36, בזכות בעיטה חופשית מוצלחת של יונס בלהאנדה. אוקזר ענתה עם שער שוויון בדקה ה-45 כשאלן טראורה הצליח לכבוש עם טיל מ-25 מטרים אחרי שנהנה מבישול של דניס אולייש.

במחצית השניה מונפלייה חזרה להוביל אחרי שער של ז'ופרה דרניס בדקה ה-75. שהר לא הצליח להושיע את קבוצתו ואף הוחלף בדקה ה-82 על ידי רוי קונטו, כשאוליבייה ז'ירו סגר עניין עבור המארחים בתוספת הזמן.

ברסט - אוויאן 2:2

קבוצתו החדשה של עדן בן בסט, שניצלה מירידה במחזור האחרון אשתקד, חלקה נקודה מול העולה החדשה. בן בסט ערך את הבכורה שלו כשנכנס כמחליף בדקה ה-76 במקומו של ג'ונתן אייטה. שחקנה הישראלי של ברסט נכנס למעשה כבר במצב של 2:2, שלא השתנה עד לסיום. אוליבייה סורלן העלה את אוויאן ליתרון ראשון בדקה ה-17, ותוך שלוש דקות העולה החדשה כבר עלתה ל-0:2 משער של עלי ממאדי. ברונו גרוז'י דייק בבעיטה חופשית בדקה ה-39 וצימק ל-2:1. בדקה האחרונה של המחצית הראשונה היה זה בנואה לסואמייה שכבש מקרוב וקבע את תוצאת המשחק.

פריס סן ז'רמן - לוריין 1:0

למרות מסע הרכש המטורף של הפריזאים, פתיחת העונה שלהם נראתה רע מאוד, מה גם שהם חסרו את חאבייר פאסטורה בשל עיכוב בהשלמת חוזהו. ועדיין, חבריו לקבוצת הכוכבים המחודשת ראו בדקה ה-28 את ז'וליאן קרסיה כובש את השער היחיד במשחק לזכות האורחת. לוריין משיגה ניצחון רביעי בחמשת הביקורים האחרונים שלה בפארק דה פראנס. גם ההשקעה הקטארית לא עצרה את הנאחס.

נאנסי - ליל 1:1

האלופה פתחה במסע החדש שלה וקיוותה להוכיח שהיא לא נפגעה מעזיבתו של ז'רביניו, רק שהפסד נקודות כבר במשחק הראשון לא ממש היה בתכנון. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, מתיו דבושי השתלט על כדור קרן כדי לכבוש ממרכז הרחבה ולהעלות את ליל ליתרון 0:1. בסופו של דבר היה זה פרנק בריה מליל שעזר לקבוצה המארחת להשוות עם שער עצמי, וקבע את תוצאת המשחק.

משחקים נוספים:

ניס - ליון 3:1
לניס: אנתוני מונייה (6). לליון: ליסנדרו לופס (11), בפטימבי גומיס (33), מקסים גונאלון (74)

מארסיי - סושו 2:2
למארסיי: לוצ'ו גונסאלס (38), לוק רמי (74). לסושו: מרווין מרטאן (58), ונסן נוגיירה (70)

קון - ולנסיין 0:1
לקון: גרגורי פרומון (34)

אז'קסיו - טולוז 2:0
לטולוז: אנטואן דבו (45), פאולו משאדו (73).

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully