וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: איציק כהן חתם, תמיר כהן מתקרב

7.8.2011 / 22:39

הקשר שכבר סיכם עם פנאתינייקוס, נפגש עם ראשי הירוקים ועשוי לחתום ב-24 השעות הקרובות. איציק כהן חתם ל-4 עונות

יממה לפני סגירת הרישום של שחקנים חדשים למפעלים האירופים, ממשיכה מכבי חיפה לנסות ולהתחזק, והערב (ראשון) נודע כי תמיר כהן, שחקנה לשעבר של בולטון האנגלית מתקרב אל הקבוצה. כזכור, הקשר שסיים את חוזהו באנגליה כבר סיכם בפנאתינייקוס היוונית, אך לאחר שזו לא העפילה לליגת האלופות, ביקש להשתחרר מהסיכום. הערב נפגשו כהן וסוכנו, פיני זהבי עם ראשי מכבי חיפה, ונרשמה התקדמות בין שני הצדדים, כשזהבי צפוי לפנות אל הקבוצה היוונית במידה ויגיע כהן לסיכום עם חיפה ולבקש את שיחרורו.

בתוך כך, ביצעה הערב חיפה החתמה משמעותית מבחינתה, כשהודיעה רשמית על החתמתו של הבלם איציק כהן לארבע שנים. השחקן בן ה-28, שמגיע מהפועל עכו, חוזר למעשה לקרית אליעזר, אחרי ששיחק במחלקת הנוער של הקבוצה והופיע פעם אחת במדי הקבוצה הבוגרת. "אני שמח לחזור הביתה", אמר כהן לאתר הרשמי של מכבי חיפה. "כעת כולי נתון להשתלבות מהירה בקבוצה ואעשה הכל בכדי לסייע למועדון לעמוד באתגרים הצפויים לו".

איציק כהן בן ה-28 גדל במכבי חיפה ובפברואר 2002 רשם את ההופעה היחידה שלו במדי הירוקים בניצחון 1:3 על עירוני ראשון לציון. מאז, נדד הבלם בין הפועל חיפה, הכח עמידר רמת גן, הפועל פתח תקוה ובעונה החולפת בהפועל עכו, בה הציג יכולת מצוינת ואף זכה לזימון לנבחרת ישראל, שם הוא מחזיק בשתי הופעות והוזמן גם לקראת המשחק מול חוף השנהב. בנוסף, כהן הוא אחיינו של מאמן הפועל עכו אלי כהן.

הבלם החדש אמור להיכנס במהרה לעניינים, שכן מכבי חיפה תופיע למשחק הראשון מול גנק ביום רביעי הבא ללא מרכז ההגנה הקבוע שלה. כזכור, אנדריי פיליאבסקי סובל מפציעה וייעדר לפחות בחודש הקרוב, וגם יוריצה בוליאט הומצהב לא יכול לשחק. כהן מתוכנן לפתוח בהרכב לצד סארי פלאח הצעיר.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מוקדם יותר נסגרה עסקת העברתו של אלון תורג'מן מול מחזיקת כרטיסו, בית"ר טוברוק. חלוץ הפועל פתח תקוה, עליו המליץ שלמה שרף סיכם לארבע שנים במכבי חיפה, וכל שנותר לסגור זה את שכרו של השחקן. בקרוב ישוחח תורג'מן עם אלישע לוי, ויחליט עמו אם להישאר בסגל האלופה, או להיות מושאל לבית"ר ירושלים. תורג'מן כבר עבר בהצלחה בדיקות רפואיות. הירוקים לא מרפים גם מהקשר חן עזרא, אשר בקבוצתו מכבי נתניה לא מוכנים לשחררו כרגע.

עדכון ראשון: 18:28

סוכמה עסקת העברתו של אלון תורג'מן למכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully