וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אלון תורג'מן עבר בדיקות רפואיות

7.8.2011 / 13:48

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, סוכמה עסקת העברתו של חלוץ הפועל פ"ת, שיחתום בימים הקרובים. איציק כהן בדרך

במכבי חיפה מגבירים את ההכנות במטרה להחתים שחקני חיזוק לפני המועד האחרון לרישום שחקנים לשלב הפלייאוף שיחול מחר (שני) בלילה. בחיפה מקווים כי יוכלו לסכם כבר היום את העברת איציק כהן. הבלם אמור להיכנס לנעליים של אנדריי פיליאבסקי, שלא ייכלל בסגל למשחק בגלל פציעה.

חלוץ הפועל פתח תקוה אלון תורג'מן מתקרב גם הוא למכבי חיפה. היום נסגרו תנאי העברתו ממחיזקת כרטיסו, בית"ר טוברוק, תקבל 75 אחוז מסכום המכירה בעוד פתח תקוה תסתפק ב-25 אחוז בלבד. הסיכום הוא לארבע שנים, וכל שנותר לסגור זה את שכרו של השחקן. בקרוב ישוחח תורג'מן עם אלישע לוי, ויחליט עמו אם להישאר במכבי חיפה, או להיות מושאל לבית"ר ירושלים. תורג'מן כבר עבר בהצלחה בדיקות רפואיות.

גם המשא ומתן עם תמיר כהן, שבשבועיים האחרונים מתנהל בעצלתיים, ייכנס היום להילוך גבוה לאחר שלא נרשמה כל התפתחות בסוף השבוע. "תמיר רוצה לשחק במכבי חיפה, אבל אנחנו בודקים את העלויות", אמר אתמול גורם בקבוצה, שהגדיר את הסיכויים של איציק כהן להצטרף כ"טובים".

במקביל לכהן, אלישע לוי מחפש גם קשר זר אבל מעדיף לצרף את שני הישראלים ולוותר על הקפאת פיליאבסקי. בסוף השבוע הבהיר מנכ"ל מכבי נתניה קובי בלדב להנהלה כי בשלב זה הוא לא מתכוון לשחרר את חן עזרא, גם בתמורה לישראל זגורי. בחיפה מקווים שההחלטה תשתנה ויעשו מאמץ אחרון לצרפו.

בחיפה היו מרוצים מההשתלבות של הקשר הליטאי מרטינס דפקוס ב-1:1 בגביע הטוטו מול הפועל חיפה, שאמור להמשיך ולהשתלב בקבוצה הבוגרת העונה. מוחמד גדיר, שחזר להבקיע, כמעט התעלף באימון שלשום לאחר שהתאמן במהלך צום הרמאדן. אתמול ויתר השחקן על הצום מסיבה רפואית וכבש בדרבי.

גם עלי עוסמאן וטאלב טואטחה מתאמנים במקביל לצום. במקביל, חלק מהשחקנים היהודיים מתכוון לצום החל ממחר בערב, במהלך ט' באב. כל השחקנים יזכו היום לחופש ומחר תחזור הקבוצה להתאמן. אגב עוסמאן, המגן אמר היום: "אנחנו לקראת עונה ארוכה בארץ ובאירופה וחשוב שלא מעט שחקנים קיבלו אתמול דקות משחק. מצפה לנו חודש מלא אתגרים וכולנו מרוכזים ומפוקסים לקראת המשימה הלא פשוטה - צמד המשחקים מול אלופת בלגיה".

"יש יתרון קל לגנק, אבל היתרון הזה משמעותי ולחיפה יהיה קשה מאוד לעבור. גנק תקשה עליהם מאוד, אבל בכדורגל הכל אפשרי. ברדה הוא כוכב בקבוצה, ומאוד משמעותי עבורם אחרי הפציעה שעבר. הוא תמיד חוזר לרגעים החשובים. אשמח בכל מקרה בשביל ברדה או בשביל מכבי חיפה שמייצגת את המדינה שלי". כך אמר הבוקר (ראשון) החלוץ דודו ביטון בעקבות ההגרלה שזימנה למכבי חיפה, שבה נבחן בעונה שעברה, את אלופת בלגיה, הליגה בה שיחק בעונה שעברה.


עוד בנושא:

לידיעה הבלעדית על מועמדות תורג'מן למכבי חיפה

צפו במכבי חיפה סוחטת 1:1 מהפועל חיפה בגביע הטוטו

שי מימון בדרך להפועל תל אביב?

עדכון ראשון: 7/8, 9:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully