וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוסטבו בוקולי: "הראש שלנו בליגת האלופות"

קשר מכבי חיפה מסביר את ה-1:1 בדרבי. אלישע לוי: "השגנו את המטרה מהמשחק הזה". ערן לוי: "יש לנו קבוצה טובה"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: טל רזניק

הדרבי החיפאי הראשון של העונה הסתיים ב-1:1 כשאף אחת משתי הקבוצות, בטח לא מכבי, יכולה לקחת מהמשחק בגביע הטוטו יותר מדי. הירוקים שהתוודעו בשישי להגרלת הפלייאוף של ליגת האלופות עם מפגש מול גנק הבלגית לא הצליחו לככב על המגרש ולהשיג ניצחון ראשון מול יריבה ישראלית העונה. ערן לוי כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-15, אבל מוחמד גדיר הישווה (33).

איציק כהן עשוי לחתום בתחילת השבוע

בחיפה היו מרוצים מהופעת הבכורה של הקשר הליטאי הצעיר מרטינס דפקוס, שהוכיח במחצית הראשונה שמדובר בשחקן עם פוטנציאל ולכן גם מעוניינים שימשיך להשתלב בקבוצה במהלך העונה. ייתכן שבעונה הבאה הוא יחליף את אחד הקשרים וישחק בקביעות בקבוצה הבוגרת. במועדון היה מרוצים גם מגדיר, שחזר להבקיע. גדיר, עלי עוסמאן וטאלב טואטחה נמצאים בעת האחרונה בתקופת צום הרמאדן ומנסים לשלב זאת עם האימונים והמשחקים. המאמן אלישע לוי לא שוחח עם שחקניו לאחר המשחק ויעשה זאת רק ביום שני.

אלישע לוי ממשיך לחפש בינתיים שחקני רכש. המאמן שוקל אפשרות לצרף שני ישראלים ולא להקפיא את אנדריי פיליאבסקי, וגם אפשרות של החתמת קשר זר על חשבונו של האוקראיני. תמיר כהן עדיין מועמד לקבוצה. בסוף השבוע לא נרשמה כל התפתחות משמעותית בעניינו, אבל החל ממחר צפויות להתחיל השיחות עם הקשר. איציק כהן עשוי לחתום בתחילת השבוע, לאחר שהמנכ"ל איתמר צ'יזיק אמור לשוחח מחר עם יושב ראש הפועל עכו ציון ויצמן בניסיון לסכם את ההעברה. ללא קשר, חיפה בודקת אפשרות לצרף את אלון תורג'מן (הפועל פתח תקוה) וחן עזרא (מכבי נתניה). הקבוצה תזכה מחר ליום חופש וביום שני בבוקר תחזור לאימונים.

מאמן מכבי חיפה אלישע לוי אמר בסיום: "אנחנו מצידנו היינו חייבים לאפשר לשחקנים שלנו לנוח. עשינו מאמץ גדול ביום רביעי ויש לנו כמה שחקנים עם פציעות קלות. לא היה כדורגל גדול. אי אפשר לצפות לראות את מכבי חיפה כמו שהיא כששמונה שחקנים לא משחקים. השגנו את המטרה מהמשחק הזה".

על ציפיות לגבי חיזוק, אמר המאמן: "אני מקווה שעד המשחק השני מול גנק אנחנו נוכל להביא שחקנים. צריך להמתין בסבלנות ולראות". על ההגרלה של הירוקים והמפגש מול אליניב ברדה, אמר המאמן: "אני חושב שברמות האלה אתה לא יכול לקבל הגרלה קלה. כל הקבוצות שהיו מועמדות היו טובות וכדי להגיע לשלב הבתים אנחנו נצטרך להיות טובים. אני מכיר את ברדה וברדה מכיר אותנו. אם נדע לשחק כקבוצה, אני בטוח שעד כמה שהמשחק הוא קשה, יש סיכוי. אנחנו נבוא במטרה לעלות שלב".

גוסטבו בוקולי, שנכנס למשחק במחצית השנייה: "דרבי זה דרבי, זה היה משחק קשה אבל היה טוב. לא שיחקו הרבה שחקנים מההרכב, ואחרי המאמץ שעשינו במאריבור, היה ברור שאנחנו לא יכולים לתת את הכל. עשינו עבודה טובה וצריך גם להסתכל קדימה ולהמשיך הלאה. קשה להתמקד ולחשוב על גביע הטוטו. המטרה שלנו היא להגיע לליגת האלופות והראש שלנו בינתיים שם. ברדה שחקן טוב מאוד, יש לו קבוצה חזקה מאוד ונעשה הכל כדי לעבור אותם".

גביע הטוטו: 1:1 בין מכבי חיפה להפועל חיפה

שביט אלימלך: "אנחנו מאוד מעודדים מהמחצית הראשונה"

הפועל חיפה שפתחה את העונה שלה עם 1:1 נגד בני סכנין סיימה הפעם באותה התוצאה, אבל יכולה להיות מרוצה מהתוצאה מול הירוקים לפני שהשלימו את החיזוק. שביט אלימלך, עוזר המאמן, התייחס בסיום למשחק, ואמר: "המחצית הראשונה הייתה מעודדת, אבל מטבע הדברים כשאתה רץ הרבה אז חלה ירידה במחצית השנייה. הספסל שלנו היה דליל ואנחנו מאוד מעודדים מהמחצית הראשונה".

אלימלך התייחס לחיזוק של האדומים, ואמר: "שני חלוצים נבחנים בדרך. אולי אם יישאר עודף נצרף עוד משהו קטן. הבסיס עודד אותנו מאוד. אני מקווה שזו הפועל חיפה שנראה השנה. ערן לוי נתן עבודה ב-92 דקות ומגיע לו שאפו. רוב הצעירים נמצאים בדרך הנכונה. אם ניתן את האקסטרה ונהיה נודניקים על המגרש, ניתן את הטון".

הבעלים יואב כץ סיכם: "ערן הביא תיקו שכולו ניצחון. היום אני חושב שרוח הלחימה שלנו וזו של ערן התגברו על היכולת הטכנית של מכבי חיפה. אנחנו מסתכלים על הפלייאוף העליון ורוצים להיות בחלק העליון שלו".

ערן לוי: "אני שמח שיואב יחד עם הצוות המקצועי החזירו אותי. הפועל חיפה זה בית עבורי. המשחק הזה נגמר ואנחנו עם הפנים קדימה לליגה ומקווים להיראות ככה במשך הליגה. יש לנו קבוצה טובה".

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

גביע הטוטו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully