וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה פנתה לטוברוק בנוגע לאלון תורג'מן

1.8.2011 / 13:01

חלוץ הפועל פ"ת, שהיה מועמד עוד לפני החתמת עזריאל, מבוקש כזכור גם בהפועל ת"א. אלישע לוי עדיין מחפש קשר נוסף

מכבי חיפה פנתה לבית"ר טוברוק ובדקה אפשרות לצרף לשורותיה את חלוץ הפועל פתח תקוה, אלון תורג'מן, שמועמדותו לקבוצה עלתה בחודש שעבר, עוד לפני צירופו של חן עזריאל. העסקה עשויה להיות רלוונטית אם טוברוק וחיפה יחתמו על הארכת הסכם, שהופסק העונה לאחר שמונה שנים. תורג'מן מבוקש גם בהפועל תל אביב, שכבר שוחחה עם איזיקוביץ' לגביו. כידוע, ההסכם הקודם התבסס על העברת 150 אלף דולר בעונה תמורת זכות בחירה על שלושה שחקנים מטוברוק.

לאחרונה חיפה בדקה אפשרות לצרף לקבוצת הנוער גם את החלוץ דור מלכה, שנחשב לכשרון גדול במחלקת הנוער של טוברוק. במקביל, אלישע לוי ממשיך לבחון אפשרות לצרף קשר אחורי זר. לאחר המשחק מול מאריבור יוחלט האם להמשיך להשתמש בשירותיו של הבלם הצעיר סארי פלאח ולהמתין להחלמתו של אנדריי פיליאבסקי או לצרף בלם ישראלי. איציק כהן עדיין על הפרק, אם כי העדיפות שלו היא לחתום בהולנד. גם גל כהן יעלה כמועמד במידה והוא ישוחרר מהפועל פתח תקוה.

חיפה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק (רביעי, 20:45) מול מאריבור. אחר הצהריים תקיים הקבוצה אימון אחרון בארץ לקראת המשחק. מחר בבוקר היא צפויה להמריא לסלובניה, שם תקיים בשעות הערב (19:30) את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק וחצי שעה מאוחר יותר תערוך את האימון המסכם, שיהיה פתוח כרבע שעה בלבד לתקשורת. חיפה, כזכור, מחזיקה ביתרון 2:1 מהמפגש הקודם, והפסד מינימלי ידיח אותה מליגת האלופות והיא תורגל מחדש לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית. הרכש החדש, חן עזריאל, אמור להמריא עם הקבוצה למשחק אם כי לא יוכל לקחת בו חלק מאחר שלא נרשם למשחק הראשון. עזריאל ערך אתמול אימון ריצה בלבד, אבל צפוי לקחת חלק באימון המסכם.

בקבוצה ישנו חשש ממשחק ההגנה ומהאפשרות שיוריצה בוליאט יספוג צהוב נוסף במאריבור, שירחיק אותו משלב הפלייאוף. הבלם שי מימון צפוי להיכלל בסגל במקום פיליאבסקי הפצוע, כשפלאח יפתח ב-11. מלבד פיליאבסקי, חיפה תחסר גם את יניב קטן הפצוע. כזכור, אתמול אמר אלישע לוי לשחקנים: "קרית שמונה עשתה מהפך בתוך חמש דקות. אסור לנו לאבד את הריכוז בצורה כזאת. זה לא נעים לפתוח עונה עם הפסד, אבל אנחנו עם הפנים שלנו לקראת המשחק ביום רביעי. זה יהיה משחק קשה, אבל אנחנו צריכים לעבור אותם. לא יודע מה אתכם, אני רוצה להיות בליגת האלופות".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully