וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה שוחחה עם סוכנו של עזריאל, שמחכה לקורנפיין

4.7.2011 / 13:20

מנגד, אלישע לוי מחפש גם חלוץ זר ואוצ'ה נוופור עשוי להיבחן בארץ. עוסמאן ופלאח מגינים מול בוקרשט. דפקוס נחת וחתם

לאחר שני הפסדים לראפיד בוקרשט (רומניה) ושחטאר דונייצק (אוקראינה) וניצחון מול ויקטוריה פילזן (צ'כיה), מכבי חיפה תסכם הערב (שני) את מחנה האימונים שלה עם משחק רביעי מול דינמו בוקרשט. באימון הבוקר תרגל אלישע לוי את סארי פלאח ועלי עוסמאן כמגינים, את אייל גולסה בקישור האחורי לצד סיידו יאיא ואת יניב קטן ועידן ורד באגפים, מתחת לוולדימיר דבאלישווילי ו-ויאם עמאשה. ניר דוידוביץ' יפתח בין הקורות. המאמן אמר לשחקנים: "אני רוצה שתבואו עם מוטיבציה ונציג ניצחון שני ברציפות. צריך לשמור את הכלים שלנו בהגנה ובהתקפה, חשוב שניראה כמו קבוצה".

בהתייחס לניצחון על פילזן ביום שבת אמר אמש אלישע לוי: "היה ניצחון טוב, עבדנו מצוין מבחינה טקטית. אחרי שעמדנו בצורה הזאת והגענו למצבים סוף סוף הבקענו. אני אוריד מעט מקצב האימונים, כדי שלא נהיה עייפים מדי לקראת המשחק מול בוראץ". הקבוצה תנחת בישראל ביום רביעי, כשמחר היא תקיים אימון שחרור. מוחמד גדיר יערוך גם היום אימון קל וייבדק ביום שישי.

מקורביו של חן עזריאל טוענים כי מכבי חיפה פנתה רשמית לסוכנו, דודו דהאן, ועל פי ההערכות תציע לו חוזה משודרג, המוערך בכ-120 אלף דולר לעונה. יחד עם זאת, יש לציין כי עד כה לא נערכו שיחות עם השחקן עצמו, שמחכה למנכ"ל בית"ר ירושלים איציק קורנפיין, שמנסה להשיג תקציב כדי להשאירו.

על ההתעניינות הראשונית של מכבי חיפה בחן עזריאל

אלישע לוי מעוניין להחתים עוד חלוץ בדחיפות וכבר בשבוע שעבר, בניגוד לדבריו בתקשורת, הוא ביקש מסוכני שחקנים להשיג לו חלוץ ברמה. גורמים במועדון טוענים כי לאחרונה הורה אלישע לוי להוציא ויזה לאוצ'ה נאופור הניגרי, שעשוי להיבחן. גם שמו של חלוץ הפועל פתח תקוה והנבחרת האולימפית, אלון תורג'מן, עלה לאחרונה. הבעיה של יעקב שחר היא הפסקת ההסכם עם אריק איזיקוביץ', שמעדיף להעביר שחקנים למכבי תל אביב או מכבי נתניה ולכן לא ברור האם חיפה תפנה לגביו. יש לציין כי במידה ששלומי ארבייטמן ישוחרר מגנט, חיפה תנסה לצרפו.

בחיפה הבהירו כי למרות ההתעניינות מצד מכבי נתניה, ישראל זגורי לא ישוחרר בשלב זה. הבלם שי מימון מתכוון לשוחח עם אלישע לוי לאחר שובה של הקבוצה לישראל, כדי לדעת האם הוא בתוכניות. העובדה שלוי מעוניין לקדם את סארי פלאח ושני הזרים אמורים לפתוח בהרכב, יצרה קונפליקט מסוים. הפועל באר שבע ומכבי פתח תקוה כבר התעניינו במימון, שהודיע שהוא מעדיף לבחון קודם את עתידו אצל האלופה.

הקשר האחורי הליטאי מרטינס דפקוס נחת בישראל ויצטרף לאימוני הנוער ביום רביעי. במועדון מתכננים שיצטרף עוד העונה למשחקי הקבוצה הבוגרת, בעיקר בגביע הטוטו, כשהמטרה היא לעלות אותו בעונה הבאה לקבוצת הבוגרים. קבוצת הנוער פתחה אתמול את אימוניה, עם המאמן החדש גילי לבנדה. בנוסף לסארי פלאח, הקבוצה תסתדר גם ללא המגן גיא ליפקה וסינטאיהו סלליק, סיימו גיל נוער. האחרון הושאל להפועל עכו.

הקבוצה, שחצתה את רף 4,000 המנויים, הודיעה היום כי כל הרוכש מנוי יקבל כרטיס חינם למשחק מול הבוסנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully