וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן הפסידה 1:0 למנשנגלדבאך

סנסציה ענקית במחזור הבונדסליגה הראשון. טעות של נוייר עלתה בשער של דה קמארגו. גם לברקוזן הפסידה, 2:0 למיינץ

הליגה הגרמנית נפתחה ביום שישי בערב עם המפגש הנפלא בו ניצחה דורטמונד 1:3 את המבורג ונמשכה אתמול (שבת) ללא הרבה הפתעות נוספות ועם הרבה שערים. היום נמשך המחזור וגם קיבלנו את ההפתעה הראשונה של העונה, כשמיינץ ניצחה 0:2 את סגנית האלופה לברקוזן. בהמשך תארח באיירן מינכן החדשה את מנשנגלדבאך.

מיינץ - לברקוזן 0:2

הקבוצה המפתיעה של העונה שעברה פתחה גם את העונה הנוכחית עם הפתעה וניצחון 02 על סגנית האלופה, שם נותר מיכאל באלאק על הספסל. שלושה ימים בלבד לאחר שהודחה ממוקדמות הליגה האירופית גז מטאן, הצליחה הקבוצה של תומאס טוכל להתאושש בצורה נפלאה.

הקבוצה של רובין דוט, שהחליף בתפקיד את יופ היינקס שעבר לבאיירן מינכן, נאלצה להסתדר ללא רנה אדלר הפצוע ושילמה על כך ביוקר. השוער הצעיר גיפה ביצע טעות גסה כשניסה להעביר מסירה, אך בקושי נגע בכדור. סמי אלאגי הגיע ראשון ובעט מזווית קשה פנימה את ה-0:1. בדקה ה-86 הצליחה הקבוצה המקומית לכבוש את השני, הפעם משער עצמי של עומר טופראק. אנדרה שרלה, שבשנה שעברה שיחק במיינץ ועבר ללברקוזן בקיץ, הפסיד לאקסית.

באיירן מינכן - מנשנגלדבאך 1:0

הבווארים השקיעו עשרות מיליוני יורו כדי להנחית בקיץ מספר שחקנים מצוינים כמו מנואל נוייר, ג'רום בואטנג, רפיניה, נילס פיטרסן וטקאשי אוסמי. הכל כדי לסגור את הפער המקצועי שיצרה דורטמונד על פניה בעונה שעברה. אלא שכל ההשקעה הזו לא באה לידי ביטוי במחזור הפתיחה, כשבאיירן מינכן הפסידה בבית 1:0 למנשנגלדבאך.

כוכב הדרום שלטו באופן מוחלט במשחק כבר מהדקות הראשונות, אך התקשו לייצר מצבים אמיתיים ונראו בסך הכל די תקועים בהנעת הכדור במרכז השדה. בדקה ה-62 הקבוצה של יופ היינקס גם שילמה על כך ביוקר כשכדור ארוך של רואל ברוברס מצא את איגור דה קמארגו, שניצל טעות קשה של נוייר ובואטנג ודחק פנימה את ה-0:1, שהחזיק עד הסיום. הפסד סנסציוני לבאיירן מינכן. מי שראוי לציון חיובי הוא מרק אנדרה טר שטגן, שוער גלדבאך בן ה-19, שהציל כמה מצבים מסוכנים מאוד.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully