וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בכורה לאיתי שכטר בהפסד קייזרסלאוטרן

החלוץ הישראלי נכנס בדקה ה-46, השדים האדומים הפסידו 2:0 לברמן. שטוטגרט הביסה 0:3 את שאלקה, קלן - וולפסבורג 2:0

שלושה חודשים פחות שמונה ימים חיכינו, ואמש (שישי) היא חזרה: הליגה האטרקטיבית והמרתקת ביותר באירופה, הבונדסליגה בעונה ה-49 בהיסטוריה שלה יצאה לדרך עם 1:3 נהדר של בורוסיה דורטומנד על המבורג. חמישה משחקים נוספים נערכו היום כשוורדר ברמן ניצחה את קייזרסלאוטרן עם איתי שכטר, שטוטגרט את שאלקה ו-וולפסבורג את קלן.

דורטמונד - המבורג 1:3

האלופה המשיכה לחגוג בווסטפאלן כאילו לא הייתה פגרה, במהלכה איבדה את כוכבה הגדול נורי שאהין לריאל מדריד. גם ללא לוקאס באריוס שחזר פצוע מהקופה אמריקה, רקדה החבורה של יורגן קלופ על הדשא והראתה שאין לה שום כוונה לנוח על זרי הדפנה אחרי האליפות המרשימה בה זכתה אשתקד.

המבורג, שביצעה שינויים משמעותיים בסגל עם צירופו של המנהל הספורטיבי פרנק ארנסן ומספר שחקנים צעירים שהביא עימו מצ'לסי, גילתה במהירות שאין לה כלים להתמודד עם הצהובים שחורים, שעלו ליתרון ראשון בדקה ה-17 כשמריו גצה הוביל מתפרצת מסחררת ומצא את קווין גרוסקרויץ החופשי, שבעט מקצה הרחבה לקורה ופנימה.

בדקה ה-29 עבר גצה לעמדת הסקורר, אחרי שהכישרון בן ה-19 החליף מסירות עם רוברט לוואנדובסקי וכבש באמנות את השני. שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה חתם גרוסקרויץ את ההצגה אחרי עוד בישול של גצה. רוברט טשה רק צימק להמבורג בדקה ה-78.

ורדר ברמן - קייזרסלאוטרן 0:2

אמנם הוא שיחק כבר בגביע מול דינמו ברלין, אבל אין ספק שמשחק הליגה הראשון הוא המרגש מכולם והיום הגיע זמנו של איתי שכטר לרשום הופעת בכורה בבונדסליגה. החלוץ הישראלי לא פתח בהרכב, אך עלה בפתיחת המחצית השנייה בהפסד קייזרסלאוטרן 2:0 לוורדר ברמן, שנהנתה מצמד של מרקוס רוזנברג השבדי שחזר מהשאלה בראסינג סנטאנדר.

הקבוצה של תומאס שאף עלתה ליתרון בדקה ה-60 כשלוקאס שמיץ קיבל מסירה באגף שמאל ובעט כדור חזק, קווין טראפ הדף לא טוב ומרקוס רוזנברג השבדי הגיע ראשון כדי לנצל את הטעות של השוער ולדחוק פנימה את ה-0:1 של ברמן. הירוקים הצליחו להכפיל את היתרון בדקה ה-81, הפעם ווסלי ביצע מהלך אישי נהדר באגף שמאל והגביה למרכז, שם המתין רוזנברג שנגח פנימה את ה-0:2.

הרטה ברלין - נירנברג 1:0

אלמוג כהן וחבריו איבדו הקיץ כמה משחקני מפתח בדמותם של מחמט אקיצ'י, אילקאי גונדואן ויוליאן שיבר. למרות זאת ועל אף שפתחו עם משחק חוץ לא פשוט בכלל, הצליחה נירנברג להשיג ניצחון 0:1 יקר במיוחד. יינס הגלר, שנכנס כמחליף, ביצע מהלך אישי נהדר ויישר למרכז, שם המתין תומאס פקהרט, שדחק פנימה את השער של האורחת. אלמוג כהן השלים 90 דקות וספג כרטיס צהוב.

קלן - וולפסבורג 3:0

איזו עונה איומה עברה על וולפסבורג אשתקד. הזאבים הצליחו לשרוד בליגה רק במחזור האחרון, ולאחר דרמה אדירה כשכבר היו עם רגל וחצי בליגת המשנה. אולי השנה ובעקבות הרכש שביצע פליקס מגאת, הקבוצה תצליח יותר. וולפסבורג פתחה את העונה בצורה חיובית עם 0:2 במשחק חוץ לא פשוט בכלל מול קלן של סטאלה סולבאקן.

הזאבים עלו ליתרון בדקה ה-17 לאחר שכדור ארוך דייגו בנאליו הגיע לפטריק הלמס לאחר טעות בהגנה וחלוץ לברקוזן לשעבר הקדים את מיכאל רנסינג ודחק פנימה את ה-0:1. בדקה ה-79 נותרה המארחת ב-10 שחקנים לאחר שמיליבויה נובאקוביץ' ספג כרטיס צהוב שני. בדקה ה-85 הצליח מרסל שייפר לכבוש את השני של וולפסבורג, לפני שבדקה ה-90 הצליח הלמס לכבוש את השלישי ולהשלים 0:3 בסיום.

שטוטגרט - שאלקה 0:3

שתיים מהמאכזבות של העונה שעברה נפגשו באצטדיון מרצדס בנץ, כשנראה שבינתיים רק אחת בדרך לרשום עונה קצת יותר מרשימה. שטוטגרט של ברונו לבאדיה, שהצליחה להתאושש לקראת תום העונה שעברה, ניצחה 0:3 את שאלקה משערים של קקאו ומרטין הארניק.

הקבוצה המקומית עלתה ליתרון בדקה ה-37 כשקרן של תמאש היינאל מצאה את פרנסיסקו רודרגיס ברחבה והוא נגח קדימה עד לקקאו, שדחק מקרוב פנימה את ה-0:1. הקבוצה של ברונו לבאדיה מצאה את השער השני בדקה ה-56 כשהגבהה של כריסטיאן מולינארו מצאה את מרטין הארניק, שנגח פנימה וקבע 0:2. נראה שהאוסטרי ממשיך בכושר הטוב מהעונה שעברה. בדקה ה-89 הצליחה המארחת לכבוש את השלישי כששינג'י אוקזקי השתלט על כדור ובעט טיל לחיבורים.

משחקים נוספים:

אוגוסבורג - פרייבורג 2:2
כבש לאוגוסבורג: סשה מלדרס (54 ו-81), כבשו לפרייבורג: פאפיס סיסה (46), סדריק מקיאדי (56)

האנובר - הופנהיים 1:2
כבשו להאנובר: יאן שלאודרף (15), מוחמד עבדלואי (30, פנדל), כבש להופנהיים: סיאד סליחוביץ' (18, פנדל)

ליגה גרמנית בוואלה! ספורט

10 הסיפורים שיעשו את השנה בבונדסליגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully