וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק נתניה: כריס ווטסון וערן אסנטי ימשיכו בקבוצה

7.8.2011 / 17:58

המתאזרח הוותיק (36, 1.96 מ') ושחקן הבית של המועדון (23, 1.94 מ') סיכמו על הארכת חוזיהם בקבוצתו של דני פרנקו

ברק נתניה הגיעה היום (ראשון) לסיכום עם הגארד ערן אסנטי והפורוורד המתאזרח כריס ווטסון, אך השניים לא יחתמו עד תום תקופת בין המיצרים עם צאת תשעה באב, בשל המסורת של הקבוצה. אסנטי כבר היה בדרכו לליגה הלאומית כשהחזיק הצעה מהפועל עפולה, אך ברגע האחרון בנתניה הגישו לו הצעה מספקת שתשאיר אותו לעונה נוספת. ווטסון ניהל מגעים זה זמן רב עם הקבוצה של פרנקו, לאור ההיכרות הטובה בין המאמן לשחקן.

אסנטי (23, 1.94), בוגר מחלקת הנוער של ברק נתניה, קיבל צ'אנס ראשון בבוגרים דווקא בגליל עליון, אך אחרי שנתיים בהן לא פרץ חזר בעונת 2008/9 כדי להעלות את ברק נתניה לליגת העל. מאז משחק הגארד המוכשר בקבוצה, כשהוא נחשב לשחקן לוחם ובעל משחק הגנתי מצוין. בעונה שעברה רשם אסנטי 3.1 נקודות ו-1.6 ריבאונדים בממוצע למשחק.

ווטסון (36, 1.96), בוגר מכללת ניאגרה, הגיע לישראל בסוף שנות ה-90, למכבי חדרה מהלאומית, ועבר גם בהפועל תל אביב בתור זר, לפני שקיבל אזרחות ישראלית לאחר נישואיו. ווטסון שיחק בגבעת שמואל במקביל להשתתפותו בנבחרת ישראל באליפות אירופה 2005. בעונת 2007/8 חתם בהפועל חולון וזכה עם הקבוצה באליפות, ועונה לאחר מכן היה לשחקן היחיד שנשאר בקבוצה שזכתה בגביע המדינה. בעונה שעברה עבר לנתניה ורשם ב-29 משחקים בליגה 4.9 נקודות ו-2.5 ריבאונדים בממוצע למשחק.

אסנטי ו-ווטסון מצטרפים ליהוא אורלנד, ליאור ליפשיץ, ליאור חכמון, אלירן גואטה, בריאן אוסברי ואדריאן בנקס שכבר חתומים בקבוצה של דני פרנקו לקראת העונה הבאה. בנתניה עושים מאמץ גדול על מנת לצרף עוד רכז זר, ולאחר מכן ישלימו את הסגל עם פורוורד נוסף שמסוגל לשחק בעמדות הפנים.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully