וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק נתניה צפויה להאריך את חוזהו של כריס ווטסון

12.7.2011 / 23:22

המתאזרח מנהל שיחות מתקדמות עם הקבוצה של דני פרנקו, וצפוי להיות הגבוה הישראלי השני לצידו של חכמון שטרם סיכם

ברק נתניה מנהלת בימים האחרונים מגעים מתקדמים מול שחקנה בעונה שעברה כריס ווטסון, והשחקן נמצא על סף סיכום לעונה נוספת. ווטסון, ששיחק תחת דני פרנקו בהפועל חולון, התחבר למועדון בעונה שעברה, למרות שלא הצליח במיוחד מבחינה מקצועית ובנתניה רואים בו שחקן חשוב מאוד למרקם החברתי. במידה ו-ווטסון יחתום על חוזה בנתניה יהיה זה בנוסף לליאור חכמון שמנהל שיחות מתקדמות עם הקבוצה, ולא במקומו של חכמון.

ליאור ליפשיץ כבר חתם בנתניה

ווטסון (36, 1.96), בוגר מכללת ניאגרה, הגיע לישראל בסוף שנות ה-90, למכבי חדרה מהלאומית, ועבר גם בהפועל תל אביב בתור זר, לפני שקיבל אזרחות ישראלית לאחר נישואיו. ווטסון שיחק בגבעת שמואל במקביל להשתתפותו בנבחרת ישראל באליפות אירופה 2005. בעונת 2007/8 חתם בהפועל חולון וזכה עם הקבוצה באליפות, ועונה לאחר מכן היה לשחקן היחיד שנשאר בקבוצה שזכתה בגביע המדינה.

את העונה לאחרן מכן פתח ווטסון באשקלון, אך בפגרת החורף עבר לעירוני רמת גן, אך לא הצליח לעזור לקבוצה לשרוד בליגת העל. בעונה שעברה כאמור עבר לנתניה ורשם ב-29 משחקים בליגה 4.9 נקודות ו-2.5 ריבאונדים בממוצע למשחק.

בנוסף לווטסון וחכמון שמנהלים כאמור מגעים מתקדמים עם הקבוצה, חתומים בנתניה עד כה הקפטן אלירן גואטה, הגארדים הישראלים ליאור ליפשיץ ויהוא אורלנד והגארד הזר בריאן אוסברי. בנתניה עושים מאמצים על מנת לצרף עוד שלושה זרים כשדני פרנקו מנהל שיחות עם מספר מועמדים לתפקידים השונים אותם רוצה לאייש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully