וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: אייק דיוגו דורש סעיף יציאה ל-NBA

7.8.2011 / 16:21

הקבוצה נתקלת בקשיים במו"מ, בעקבות רצון השחקן להשאיר אופציה לתום השביתה. במקביל נמשכים המגעים עם וראנדו

הפועל ירושלים נתקלת בקשיים במשא ומתן מול אייק דיוגו. השחקן נמצא חזק על כוונת ראשי הקבוצה ובצוות המקצועי רוצים מאוד לצרף את השחקן, אך דיוגו, ששיחק בעונה שעברה בלוס אנג'לס קליפרס, דורש להכניס לחוזהו סעיף יציאה ל-NBA עם אפשרות לחזור לשם מיד עם תום השביתה, ובהפועל אינם מעוניינים להחתימו רק לחלק מהעונה.

עקב כך בודקים בהפועל את המועמדים הנוספים הקיימים. לכן מתקיים במקביל משא ומתן עם ג'רוויס וראנדו, שעל מועמדותו פורסם כבר לפני חודש. וראנדו הוריד מדרישותיו הכספיות לאחרונה, כך שלא מן הנמנע שדווקא הוא יחתום.

וראנדו (23, 2.06), ששיחק בעונה שעברה בקבוצת טוסקנה פיסטויה מהליגה השניה באיטליה, נבחר בדראפט 2010 של ה-NBA על ידי מיאמי היט במקום ה-41, וקיווה להצטרף לחבורה של לברון ג'יימס, דווין וויד וכריס בוש, אבל לא הצליח להרשים במחנה טרום העונה, ונופה. בהמשך הגיע לאיטליה, שם העמיד ממוצעים של 15.4 נקודות ו-8.9 ריבאונדים בממוצע למשחק. בסיום העונה נקרא השחקן שוב למיאמי כדי לבחון את צירופו האפשרי, אך עם איומי השביתה שברקע הוא נותר ללא קבוצה.

במקביל, בירושלים ממשיכים לחפש חיזוק זר לעמדות הגארד ולמרות המחלוקות לגבי צירופו של טימי באוורס, השחקן עדיין מועמד לקבוצה, כפי שפורסם אמש בוואלה! ספורט. כזכור, המאמן עודד קטש רוצה את השחקן ואף כבר שוחח עמו במטרה להחזירו לבירה. אולם לא ברור עד כמה תיענה הנהלת המועדון לרצונו של קטש, לאחר שהחליטה העונה להיות מעורבת יותר בצד המקצועי.

אייק דיוגו מועמד להפועל ירושלים

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully