וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "לא מבחן איזו ליגה טובה יותר"

חלוץ גנק מתכונן לחיפה ומבקש להימנע מההשוואה בין ישראל לבלגיה. דה ברויין יעבור בדיקות, ורקאוטרן בדרך לאל ג'זירה?

בגנק הבלגית מאוד מקווים שקשר הקבוצה, קווין דה ברוין, יוכל לשחק במפגש הכפול נגד מכבי חיפה בפלייאוף העלייה לליגת האלופות. הכוכב בן ה-20 נפצע אמש (שבת) ב-0:0 של אלופת בלגיה נגד ליארסה במחזור השני בליגה הבלגית. על פי דיווחים בבלגיה, בדיקה ראשונה בבית החולים הסירה את החשש משבר בעצם השוקית, אבל רק ביום שני תתברר בוודאות חומרת הפציעה. בכל מקרה, דה ברוין בספק גדול לצמד המשחקים עם חיפה.

הבוקר סיפר חלוץ הקבוצה הבלגית, אליניב ברדה, לגלי צה"ל: "אני לא יודע אם קווין יפספס את המשחקים נגד חיפה. יש עוד אימון בוקר והוא יעבור צילומים ובדיקות". אגב, גם ברדה נפצע במשחק אתמול והוחלף בדקה ה-67, אבל הוא צפוי להיות כשיר למשחקים נגד קבוצתו לשעבר. עדיין לא ברור אם ישחק במדי נבחרת ישראל מול חוף השנהב.

ברדה הוסיף על ההגרלה שסידרה לו ולקבוצתו ביקור בישראל, והתייחס לסוגיה האם המשחק יקבע אחת ולתמיד את הפער בין הליגה הבלגית לליגה הישראלית: "אני לא מסכים שזה מבחן איזו ליגה טובת יותר - הישראלית או הבלגית. זה שני משחקים בהם הכל יכול לקרות וזה לא מדד. העדפתי להימנע מחיפה כי רציתי ששתי הקבוצות יהיו בשלב הבתים. חצי נחמה היא שבטוח שאחת מהן תהיה שם".

ברדה הוסיף: "אני לא יודע אם יש פייבוריטית, זה 50-50. אולי יש לנו יתרון קל בכך שהמשחק השני אצלנו ובזה שהם לא ישחקו בקרית אליעזר. חיפה מאוד מנוסה באירופה".

בינתיים כלי תקשורת באזור המפרץ טוענים שמאמן הקבוצה, פרנקי ורקאוטרן, הוא אחד מהמועמדים הבולטים לעמוד על הקווים של קבוצת אל ג'זירה מאיחוד האמירויות. כזכור, מי שהיה אמור לאמן את הקבוצה היה אלחנדרו סאבלה, אבל הוא קיבל הצעה לאמן את נבחרת ארגנטינה ובחר בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully