וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה: נבחרת הקדטים הפסידה בחצי הגמר

שחקניו של נתי כהן נכנעו 94:84 לאנגליה בתום הארכה ונשארו בדרג ב'. טריפל דאבל לנאור שרון: 20 נק', 15 ריב' ו-10 אס'

עוד קיץ עבר, וכל נבחרות הגילאים של ישראל נותרו בדרג ב'. לאחר שנבחרות העתודה והנוער לא הצליחו לשוב לדרג א' מוקדם יותר הקיץ, סיימה הערב (שבת) נבחרת הקדטים את דרכה באליפות אירופה עד גיל 16 בשלב חצי הגמר, וגם היא תיאלץ להישאר בדרג המשני שנה נוספת. נבחרתו של נתי כהן נכנעה לאנגליה 94:84 אחרי הארכה בקרב ישיר על הכרטיס לדרג א', ואולי תוכל להתנחם בערב ענק של הרכז נאור שרון, שסיים עם מספרים מדהימים של 20 נקודות, 15 ריבאונדים (1.91 מ'), 10 אסיסטים ו-0 איבודים.

האנגלים פתחו הרבה יותר טוב, נטלו את ההובלה כבר מהדקות הראשונות, ובתום שמונה דקות הוליכו 5:20. עד המחצית הצליחה ישראל לצמק ל-33:26, וברבע האחרון נגסה עוד ועוד ביתרון הבריטי, עד שהיתה בפיגור 76:73 בלבד, 40 שניות לסיום. נאור שרון, עם אליפות נהדרת, תפר שלשה גדולה, ושתי נקודות קריטיות של עידן זלמנסון קבעו 78:78, והנבחרות הלכו להארכה. בחמש הדקות הנוספות שוב ברחו הבריטים וכבר הוליכו 78:85, ובעוד שישראל עוד הצליחה לצמק ל-86:84, כוחה נגמר בנקודה הזאת. אנגליה רצה 0:8 בדקה האחרונה, סגרה את הסיפור ועלתה לגמר.

מלבד הטריפל דאבל המרשים של שרון, ניתן לציין לטובה גם את זלמנסון שסיים עם 24 נקודות, ואור כהל שהוסיף 15.

"כולנו כאן מאוכזבים וכואבים את ההפסד", הודה נתי כהן בסיום. "התחלנו רע מאד את המשחק, גררנו מינוס 15 נקודות אבל החבר'ה גילו בגרות ואופי ולא וויתרו עד השנייה האחרונה. בהארכה הבריטים היו עדיפים עלינו והכריעו את המשחק. אנחנו כולנו גאים בשחקנים. אני באופן אישי מודה לכל אחד ואחד מהם על קמפיין יוצא דופן שאמנם הסתיים עם הפסד, אבל אני לא שוכח להם את הדרך הארוכה שעשו".

הנבחרת הבוגרת נכנעה ליוון 67:66

נבחרות ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully