וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי: "חייבים להראות את ההתלהבות הזו העונה"

מאמן מילאן היה מאושר מהזכייה בסופר קאפ והניצחון על אינטר. הרוסונרי ומנצ'סטר סיטי דחו את הדיווחים לגבי עזיבת סניידר

מילאן פתחה פשוט בצורה חלומית את עונת 2011/12 עם זכייה בסופר קאפ האיטלקי בבייג'ינג. האלופה אמנם פיגרה נגד אינטר אחרי שער של ווסלי סניידר שכבש ואולי נפרד מהמועדון בדרך למנצ'סטר סיטי (22), אבל זלאטן איברהימוביץ' (60) וקווין פרינס בואטנג (69) השלימו את המהפך, ניצחו 1:2 וזכו בתואר לצד ניצחון שלישי ברציפות בדרבי.

"זה היה משחק קשה והיה קשה לפתוח כך את העונה", חגג מסימיליאנו אלגרי, מאמן מילאן, בסיום. "זה לא היה פשוט. לא פתחנו את המשחק טוב, אבל לא ויתרנו לרגע. התקדמנו במשחק הגובה והעבודה הקשה הסתייעה עבורנו עם שני שערים. זה היה ניצחון נהדר ואנחנו חייבים להראות את אותה התלהבות מהמחצית השנייה ליתר העונה".

אלגרי נשאל גם אם הוא שלם עם הסגל שלו, והשיב: "כרגע אני מרוצה עם הבחורים לפי הסידור שלי מכיוון שכולם שחקנים מצוינים עם אישיות נהדרת". כעת מילאן תקווה שההצגה הזו תגיע במשחק הראשון של הליגה (ב-27 לחודש) שיהיה בחוץ מול קליארי, קבוצתו הקודמת של אלגרי.

ובינתיים מנצ'סטר סיטי ואינטר דחו את הדיווחים היום (שבת) בגאזטה דלו ספורט לפיהם סניידר יעזוב את הנראזורי לטובת הסיטיזנס. "אין שום מגעים לגביו. כבר אמרתי את זה ואני חוזר על זה: אין שום מגעים", אמר מנכ"ל אינטר, ארנסטו פאולילו. גם גורם בסיטי טען בפני BBC ששום הצעה לא הוגשה תמורת הקשר ההולנדי.

ג'אן פיירו גאספריני, מאמן אינטר שהגיע הקיץ לקבוצה, אמר בסיום: "שיחקנו טוב במחצית הראשונה. לגבי השמועות על העזיבה של סניידר, אנחנו נדבר על זה כשנחזור לאיטליה בשבוע הבא".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully