וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן זכתה בסופרקאפ אחרי 1:2 על אינטר

האלופה השיגה ניצחון שלישי ברציפות בדרבי, כשחזרה מפיגור בבייג'ינג. סניידר כבש ונפרד, זלאטן ופרינס בואטנג הפכו

העונה החדשה באיטליה יצאה היום (שבת) לדרך באופן רשמי, כאשר באצטדיון קן הציפור בבייג'ינג, סין, נערך משחק הסופרקאפ המסורתי שהפעם היה גם דרבי עירוני לוהט. האלופה מילאן המשיכה את רצף ההצלחות שלה בדרבי דלה מדונינה עם ניצחון שלישי תוך שנה, חזרה מפיגור כדי לגבור על מחזיקת הגביע אינטר 1:2 וחגגה זכייה שישית בסופרקאפ (הכי הרבה באיטליה, אחת יותר מהנראזורי).

מילאן, בהופעה ראשונה בסופרקאפ מאז הזכייה 2004 ובמפגש היסטורי במפעל מול היריבה המושבעת, עלתה עם הרכב על טהרת עונת האליפות, כאשר מי שחסרו הם שחקני הרכש טאייה טאיוו ופיליפ מקסס. מנגד, אינטר הציגה לעיני 80 אלף סינים נלהבים את הארגנטינאי החדש ריקי אלברס בקישור וכמובן את המאמן ג'אן פיירו גאספריני, אך השאירה מחוץ לסגל כמה מהדרום אמריקאים שחזרו מהקופה אמריקה.

בדקה ה-22 הגיע הרגע הגדול של ווסלי סניידר, שעל פי הדיווחים באיטליה יעבור בימים הקרובים למנצ'סטר סיטי, אחרי שהעסקה סוכמה בין המועדונים. הקשר ההולנדי כל כך רצה לסיים את השנתיים שלו באינטר עם עוד תואר לפני המעבר לאנגליה, וסובב כדור חופשי נהדר מ-20 מטרים בצד שמאל לחיבורים של כריסטיאן אביאטי, שהגיב באיחור ורק נגע בכדור שנכנס פנימה. מילאן החלה ללחוץ בעקבות הספיגה, ובדקה ה-40 זלאטן איברהימוביץ' היה קרוב לשוויון כשנגח למשקוף. הנראזורי ירדו מרוצים להפסקה.

הרוסונרי המתינו עד לדקה ה-60 כדי להשיג את השוויון המוצדק, ושני שחקני אינטר לשעבר דאגו שזה יקרה. קלרנס סיידורף קיבל כדור בצד ימין של הרחבה מרוביניו, ניצל יציאה אדישה של ז'וליו סזאר והעביר כדור רוחב אותו זלאטן נגח בקלות לרשת החשופה. תשע דקות לאחר מכן הגיע המהפך, כשז'וליו סזאר הדף בעיטה של אלשנדרה פאטו לקורה, וקווין פרינס בואטנג גלש כדי לדחוק את הריבאונד פנימה. סמואל אטו חשב שהוא כפה שוויון דרמטי עמוק בתוך תוספת הזמן, אך השער שלו נפסל בצדק בגלל נבדל. מילאן פותחת עונה עם תואר.

באיטליה טוענים שווסלי סניידר ישחק במנצ'סטר סיטי

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully