וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון שייר: "אני לגמרי מאחורי הפציעה שלי"

הגארד היהודי של מכבי תל אביב כבר מת לעלות על הפרקט ובראיון לאתר הרשמי הוא אומר: "חברים שלי יקנאו בי שאני פה"

הפנים החדשות של מכבי תל אביב העונה מורכבות בין השאר מג'ון שייר, הגארד שהצטרף אחרי משא ומתן ארוך. שייר היהודי התראיין היום (שבת) לעמוד הפייסבוק הרשמי של המועדון והתייחס לציפיות שלו מעצמו ומהקבוצה העונה.

שייר סיים קריירת מכללות מפוארת במדי דיוק, אך לא הצליח להתקבל ל-NBA. בשנה שעברה הוא הוביל את דיוק לאליפות המכללות, ניסה את מזלו גם במחנה הקיץ של מיאמי היט, אבל נחתך לפני שבחר במחנה של הקליפרס על פני זה של יוטה ג'אז. בשלב זה של הקריירה, בחר שייר לנסות את מזלו בארץ הקודש ולא לנסות ולהגיע ל-NBA דרך ליגת הפיתוח שלה.

"שמעתי רק דברים טובים, דיברתי עם הרבה אנשים שהיו במשחקים של מכבי וגרים בישראל, והם אמרו רק דברים טובים, על התשוקה של האוהדים, כמה שהם דואגים לקבוצה, ושהם מצפים מאיתנו לנצח", התייחס שייר לקהל הישראלי כפי ששמע עליו לפני שהגיע. "זה משהו שאתה רוצה מהאוהדים שלך. אני כבר לא יכול לחכות לשחק לפניכם העונה".

על מכבי תל אביב עצמה ועל מה ששמע עליה, אמר: "לפני שחתמתי במכבי תל אביב, דיברתי עם הסוכן והמשפחה שלי, וזו נראית קבוצה שאתה רוצה להיות חלק ממנה, זה הציפייה לנצח, קבוצה עם מסורת והיסטוריה נהדרת. זה כבוד לשחק עבורם, אני לא יכול להיות יותר נרגש, ויש לזה השפעה גדולה עליי". על הפציעה שעבר, אמר: "אני לגמרי מאחורי הפציעה שלי, עברה כבר שנה מאז שנפגעתי בעין וזה לא משפיע עליי במגרש . ההבדל היחיד שזה נתן לי לעבוד על המשחק שלי, אני מרגיש ממש טוב ומחכה לשחק בדרך שאני רגיל".

ג'ון שייר: "בכל אספקט, הגיוני עבורי לשחק בישראל"

"חבריי לא יכלו להיות יותר נרגשים כשחתמתי"

על ההבדלים בין מכבי תל אביב לדיוק, אמר הגארד: "למכבי יש את אותן ציפיות כמו דיוק, ואני חושב שזה מצוין שיש לי טריטוריה זהה. כל משחק שאתה משחק, הקבוצה ואני מצפים לנצח, זה משהו שמאוד מוכר לי, וזו אחת הסיבות שנורא התאים לי לשחק במכבי תל אביב".

שייר נשאל על כישוריו כשחקן, ואמר: "בשבילי זה פשוט להרגיש את המשחק. הרגשתי את זה מאז שהייתי ילד קטן. הרבה מהלכים חשובים בקריירה שלי, לא תראו בהילוך חוזר או ידברו עליהם, אבל בשבילי הם אומרים הרבה. זה יכול להיות טיפ, הטיית כדור או ריבאונד בצבע. זה חלק גדול מהמשחק שלי". על מטרותיו כשחקן, אמר: "עברה יותר משנה מאז שהייתי בקבוצה. הייתי לתקופה קצרה בליגת הפיתוח, וזו תהיה הקבוצה הראשונה שלי לעונה שלמה, ואני פשוט מחכה לחזור להיות חבר בקבוצה, זה משהו שחסר לי השנה. מבחינה מקצועית אני פשוט מקווה להיות הכי טוב שאני יכול כל אימון ומשחק".

שייר נשאל כיצד חבריו הגיבו כאשר חתם בקבוצה. "חבריי לא יכלו להיות יותר נרגשים", סיפר. "רוב החברים שלי היו בישראל וזה מקום שתמיד רציתי להיות בו. אני מאוד מתרגש, ואם להיות כנים אני חושב שחברים שלי יקנאו בי, גם הם רוצים להגיע ואני בטוח שהם יגיעו לבקר אותי וליהנות פה".

לסיום נשאל שייר האם זה נכון שקלע 21 נקודות ב-75 שניות, והשיב: "כן, זה נכון. חפשו את זה ביוטיוב. למעשה הפסדנו את המשחק הזה, וזה היה אחד ההפסדים הקשים בחיי. זה היה בתקופת התיכון, המאמן שלי מדיוק קואץ' קיי (מייק ששבסקי) היה שם, ואני פשוט לא אשכח את הבאסה של אחרי המשחק".

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully