וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון שייר: "בכל אספקט, הגיוני עבורי לשחק בישראל"

שחקן מכבי תל אביב דיבר בספורטס אילוסטרייטד על היהודים שמגיעים לשחק בארץ. קוז'יקרו: "הדבר ייצור בעיה בטווח הארוך"

סוגיית שחקני הכדורסל היהודים-אמריקאים שמגיעים לשחק בישראל מתחילה לעניין גם את חובבי המשחק בארצות הברית, ולאחרונה פירסם המגזין האמריקני "ספורטס אילוסטרייטד", כתבה שעסקה בנושא. ג'ון שייר, שחקנה החדש של מכבי תל אביב, סיפר על הסיבות שהביאו אותו לשחק בארץ: "זה הגיוני עבורי בכל אספקט שהוא. ישראל היא מקום מיוחד להגיע אליו, גם אם אתה לא יהודי. לי כיהודי, זה אפילו עוד יותר מיוחד".

עוד איש כדורסל שהתראיין, היה הבעלים של מכבי חיפה ג'ף רוזן, שכל קיץ עורך מבחנים בפלורידה עבור שחקנים אמריקאים שמעוניינים לשחק בישראל: "זה שילוב מאוד מעניין - כישרון בכדורסל, מסע של בחורים צעירים אחרי קולג' והאמונה היהודית. אמנם שייר וסילבן לנדסברג הם הקצפת שעל עוגת השחקנים היהודים, אבל אנחנו רוצים להביא גם את השאר".

תמיר גודמן, אותו כינה הספורטס אילוסטרייטד בזמנו "ג'ורדן היהודי", סיפר על הנסיבות שהביאו אותו לישראל: "כשלא יכולתי לשחק בקולג' ולא באופן מקצועני בארצות הברית בגלל השבת, המקום הראשון אליו פניתי היה ישראל".

עידו קוז'יקרו, הסנטר של גלבוע/גליל, מצא את הבעיות שיש בתופעה: "זה לא עניין פשוט. כציוני וכישראלי פטריוט, אני שמח לראות את השחקנים היהודים מגיעים לישראל. אבל מה המטרה? אני בספק אם רבים מהם מתכננים להישאר. יש קבוצות שמעדיפות להביא שחקנים ישר מהקולג' במקום לגדל בעצמם שחקנים. כרגע לא מדובר בהרבה שחקנים, אבל זה יצור בעיה בטווח הארוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully