וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ג'ון שייר הוצג ואמר "יש לי הרבה מה להוכיח"

3.7.2011 / 15:02

ג’ון שייר עבר בהצלחה בדיקות רפואיות והוצג רשמית על ידי מכבי תל אביב: ”כבוד גדול להיות חלק מהקבוצה הזאת”. בלאט שלח מסר מרוסיה: ”חיפשנו שחקנים עם אישיות ורצון להצליח”

קובי אליהו

שייר נחת בישראל ומוכן לליגה האדריאטית
היהודי הטוב: הכירו את ג'ון שייר

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

יממה לאחר שנחת בישראל, מוצג ג'ון שייר רשמית בקבוצתו החדשה מכבי תל אביב. הגארד היהודי (24, 1.96), שחתם בקבוצה לשנתיים. השחקן הגיע למסיבת עיתונאים חגיגית בהשתתפות יו"ר המועדון שמעון מזרחי. לפני שהשניים נשאו דברים, הציגה הקבוצה וידאו מיוחד עם ביצועי השחקן, שזכה באליפות המכללות עם דיוק.

מזרחי בירך את שייר על "הצטרפותו למשפחת מכבי תל אביב" והוסיף: "קיבלנו הרבה המלצות על ג'ון ואנחנו שמחים שהוא איתנו בקבוצה".

דיוויד בלאט, שנמצא ברוסיה עם הנבחרת הלאומית, שלח את ברכתו: "אני מברך את ג'ון על ההצטרפות. חיפשנו שחקנים עם אישיות ורצון להצליח, ולג'ון יש את כל האיכויות האלה. אני מאחל הצלחה ומקווה שהוא יגיע עם הקבוצה להישגים".

ג'ון שייר שחקן מכבי תל אביב עם טל ברודי. קובי אליהו
כבר עשה סיבוב היכרות במועדון. שייר/קובי אליהו

"אני רוצה להודות למכבי תל אביב ומרגיש שיש לי הרבה מה להוכיח", פתח השחקן את דבריו. "זה כבוד גדול להיות חלק מהקבוצה הזו, עכשיו אני רוצה להכיר את חבריי לקבוצה וללמוד מהמאמן בלאט. אני כבר לא יכול לחכות ולהתחיל את האימונים. אף פעם לא זכיתי לקבלת פנים מהאוהדים כמו שקרה לי פה".

על המטרות לעונה הקרובה אמר: "ברור שבמכבי תל אביב הציפיות תמיד גבוהות, אני מבין את זה וצריך ללמוד להתמודד עם המצב. אני יכול לשחק בשתי עמדות הגארד, זה בעיקר תלוי בשחקנים לצידם אני משחק. בלאט הוא מאמן מצוין. הוא מבין את המשחק בצורה נהדרת, הקבוצה שלו משחקת הגנה טובה ובהזדמנויות שראיתי את מכבי הם נראו נהדר".

כשנשאל האם הניסיון שצבר בדיוק, איתה זכה באליפות המכללות, יתרום לו באירופה, השיב: "זה בהחלט עוזר, התרגלתי לשחק עם ציפיות ואני רק רוצה לעמוד בהן. אני גאה להיות חלק מקבוצה עם מסורת כל כך מפוארת".

הבוקר (ראשון) ערך שייר בדיקות תפקודיות לב-ריאה במאמץ בסניף "מאוחדת ספורט" רמת גן. שייר עבר את הבדיקות בהצלחה ומאמן הכושר של, אבי קובלסקי, מסר כי השחקן הציג נתונים טובים מאוד לשלב הזה של העונה וכי הוא בעל בסיס פיזיולוגי מצוין. השחקן, שהגיע מוקדם לישראל גם כדי לקדם את הליך קבלת האזרחות, ישוב הלילה לארצות הברית ויחזור לפתיחת האימונים בחודש הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully