וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: עירוני רמת השרון ניצחה 0:1 את מכבי נתניה

בית ב': העולה החדשה הפתיעה את הקבוצה של עטר משער של רן יצחק (56). בית ד': ראשל"צ - אשדוד 2:1, צמד למשה בן לולו

אם גביע הטוטו הוא המדד למה שאנחנו הולכים לחוות בליגה, הרי שקבוצות ליגת העל צריכות לחשוש מעירוני רמת השרון. העולה החדשה השיגה ניצחון בכורה במפעל אחרי שניצחה 0:1 את מכבי נתניה שהגיעה בהרכב חסר, ובזכות הניצחון היא מטפסת למקום הראשון בבית ב' עם עמדה מצוינת להשתחל בין שמונה העולות לרבע הגמר.

עוד קודם למשחק ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים שבה תקף מאיר יצחקי הבעלים את אריאל שיימן ממכבי הרצליה על רקע פרשיית אלן מסודי, אבל על המגרש עצמו השחקנים של מומי זפרן היו ממוקדים במטרה, ואחרי ה-2:2 בשבוע שעבר נגד מכבי פתח תקוה, רן יצחק המחליף נגח את שער הניצחון בדקה ה-56 והשאיר את ראובן עטר, שקבוצתו טרם עברה בבקרת התקציבים, עם אפס נקודות אחרי משחק אחד.

מעט מאוד מצבים ראו המגיעים לאיצטדיון בוינטר, כאשר ההזדמנות הרצינית הראשונה במשחק הגיעה תשע דקות לסיום המחצית הראשונה כשחן עזרא הרים כדור חופשי אל אחמד סבע שהיה פנוי ובעט מהאוויר לפינה, אך גל ניר הצליח להדוף מצוין. שבע דקות לסיום רמת השרון הגיעה גם היא להזדמנות מעניינת כשעקיבא מגרלשווילי שלח טיל מרחוק שנהדף על ידי גיא סאלם ועל הכדור החוזר הגנת נתניה הצליחה להשתלט ולהרחיק.

בפתיחת המחצית השנייה הימר מומי זפרן על רן יצחק כשהכניס אותו למשחק במקום אור אור אוסטוינד, וראה ממנו שער יתרון מפתיע בדקה ה-56, כשכדור קרן של בן מלכה מצא את הראש של יצחק, שעשה 0:1. בדקה ה-69 נתניה הייתה יכולה להשוות כשכקרן של חן עזרא הגיעה אל חסיב אבו רוקון, שלרוע מזלו הבעיטה שלו הלכה מעל השער.

מאיר יצחקי: "מכבי הרצליה צריכה לתת את הדין"

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

רן יצחק שחקן עירוני רמת השרון (מימין) חוגג עם אבי סופר. ברני ארדוב
נכנס כמחליף ועשה את השינוי. רן יצחק חוגג עם אבי סופר/ברני ארדוב

הפועל ראשון לציון - מ.ס. אשדוד 2:1

בית ד' מתחיל לקבל צורה לאחר שני מחזורים בגביע הטוטו, כאשר מ.ס. אשדוד שיפרה את מעמדה ועשתה צעד חשוב בדרך לרבע הגמר אחרי ניצחון 1:2 בחוץ על הפועל ראשון לציון, עולה חדשה נוספת שקיוותה להשיג הרבה יותר מהמשחק השני שלה במפעל. הכתומים של ניסן יחזקאל ניצחו בשבוע שעבר 1:2 את הפועל באר שבע, אבל באיצטדיון הסופרלנד הם נכנעו פעמיים למשה בן לולו, שעדיין לא חתם באשדוד, אבל השלים ארבעה שערים בשבועיים.

אשדוד, שסיימה בשבוע שעבר ב-2:2 נגד בית"ר ירושלים עולה למאזן של ארבע נקודות ובכך מטפסת לראשות הבית, כשבמחזור האחרון תמתין לה הפועל באר שבע כשתיקו אמור להספיק לה להעפיל לשמונה האחרונות. בן לולו כבש במשחק צמד תוך 12 דקות (4, 16) וגל ספיר הצליח רק לצמק. אשדוד הופיעה למשחק ללא הזרים יא יא פטי ומריו בוז'יץ' שלא עברו בבקרת התקציבים, ואיתם הקבוצה אמורה אפילו להיראות הרבה יותר טוב.

מ.ס. אשדוד פתחה מצוין את המשחק וכבר אחרי ארבע דקות היא הכניעה את אוהד כהן כאשר גדי קינדה מצא את משה בן לולו בכדור עומק, והחלוץ ניצל הסתבכות של גיא משפתי כדי להבקיע. בן לולו המשיך ללהוט בהתקפת האורחים ובדקה ה-16 הוא כבר כבש את השער השני אחרי שהחליף מסירות עם אוצ'ה אגבה הנבחן הניגרי וסיים עם עוד כדור בשער כדי לקבוע 0:2.

ראשון לציון חזרה למשחק במחצית השנייה, כאשר הכתיבה את הקצב בפתיחתה כשבדקה ה-60 דייויד גומז בעט את הכדור, אופיר מרציאנו הדף אבל לרוע מזלו הכדור הגיע לראשו של גל ספיר, שנגח מקרוב והוריד ל-2:1.

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

גביע הטוטו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully