וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר יצחקי: "מכבי הרצליה צריכה לתת את הדין"

6.8.2011 / 20:04

הבעלים של רמת השרון תוקף את אריאל שיימן על התסבוכת במצבו של מסודי. שיימן: "הוא יקבל ממני תביעת דיבה ענקית"

עירוני רמת השרון קיימה הערב (שבת) מסיבת עיתונאים לפני משחקה מול מכבי נתניה, שבה התייחס הבעלים של המועדון מאיר יצחקי לתסבוכת בנוגע למעמדו של אלן מסודי, שעלול להיות מגורש מהארץ. העולה החדשה לא הסדירה עדיין אישור שהייה למסודי, כשגם הוא עצמו לא חידש אתאישור השהייה שלו בשנה האחרונה, ולכן בשלב זה אין לו אישור לשהות בארץ.

יצחקי עצמו בחר לתקוף את אריאל שיימן ומכבי הרצליה והאשים אותם במצב. "המעסיקים הקודמים שלו לא סידרו לו את הסדרי השהייה ואני לא מבין איפה ההתאחדות הייתה", אמר יצחקי. "איך נותנים לשחקן אישור לשחק ופתאום יום אחרי זה אומרים לנו שאין את האישורים? מכבי הרצליה צריכה לתת את הדין. אם לשחקן אין אשרת עבודה, לקבוצת כדורגל אסור להעסיק אותו. מסודי שילם את כל החובות שלו".

הבעלים עוד הוסיף בנימה אישית: "אני מתבייש אם זו המדינה ואם זו ההתאחדות לכדורגל. אני לא כועס על משרד הפנים. אני מקווה שהם יבינו שמה שצריך לעשות זה לתת לו את האשרה, יש לו פה ילדה והוא מטפל בה ואיכפת לו ממנה".

אריאל שיימן הגיב לדברים ואמר לוואלה! ספורט: "מאיר יצחקי לא שווה התייחסות. הוא בסך הכל שליח של ראש העירייה שם שנותן לו חמישה מיליון שקל, מה שלא מקבלים בשום מקום. מחר בבוקר הוא יקבל תביעת דיבה ענקית על הדברים שהוא אמר. אנחנו התרענו בפניהם לפני כן שצפויות להם בעיות עם מסודי בגלל בעיות שקשורות אליו והם לא התייחסו לכך".

עירוני רמת השרון: אלן מסודי עלול להיות מגורש

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully