וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: יש הילה במגן הקהילה

מנצ'סטר יונייטד וסיטי יתמודדו על תואר ראשון (16:30, ספורט 1)). מאנצ'יני: "חסרים לנו כמה שחקנים". פרגוסון: "משחק חשוב"

איזה משחק סידרו לנו כבר עם פתיחת עונת 2011/12. גם שתי קבוצות גדולות, גם דרבי, והכול באצטדיון וומבלי הנפלא. מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי תפגשנה מחר (ראשון, 16:30, ספורט1) למשחק מגן הקהילה במטרה לזכות בתואר הראשון שמחולק העונה.

מנצ'סטר יונייטד זכתה בעבר במגן הקהילה, שנקרא בעבר מגן הצדקה, 18 פעמים. ב-10 השנים האחרונות הגיעו השדים למעמד נכבד זה שבע פעמים, כולל זו מחר. לעומתה, הפעם האחרונה בה שיחקה מנצ'סטר סיטי במשחק זה הייתה אי שם ב-1973 אז היא הפסידה 1:0 לברנלי. הפעם האחרונה בה נפגשו שתי הקבוצות במעמד זה הייתה ב-1956, בו ניצחו האדומים 0:1. אגב, המשחק בו נכבשו הכי הרבה שערים במשחק זה היה ב-1911 אז גברה מנצ'סטר יונייטד על סווינדון טאון 4:8.

וואלה! ספורט פותחת עונה באנגליה

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים עם גביע האליפות. רויטרס
אחרי האליפות אשתקד, מנצ'סטר יונייטד פותחת עונה עוד ורוצה תואר שני ברציפות./רויטרס

אלכס פרגוסון: "צריך 84 נקודות כדי לזכות באליפות"

היריבות העירוניות המושבעות נפגשו כזכור בשנה שעברה בחצי גמר הגביע האנגלי, שם גברו הסיטיזנס 0:1 על השדים האדומים משער של יא יא טורה. כעת רוצה הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני להראות שהיא תקרא תיגר על יונייטד כבר מתחילת העונה, ובעיקר תנסה לשלול ממנה את תואר האליפות.

שתי הקבוצות יציגו את הסגלים החדשים שלהן, לאחר שערכו בהם שיפוצים קטנים. דווקא הקיץ היו אלו השדים שהוציאו סכומים גבוהים יותר מהתכולים, שרכשו בעבר מכל הבא ליד. אחרי פרישתו של פול סקולס ביום שישי, מי שהצטרף העונה ליונייטד הם אשלי יאנג, פיל ג'ונס והשוער דויד דה חאה, כולם צפויים לפתוח בהרכב, אותו ישלימו וידיץ', פרדיננד, אברה, קלברלי, אנדרסון, נאני, רוני וברבאטוב. מייקל קאריק, רפאל וצ'יצ'ריטו הרננדס פצועים ולא יהיו בסגל.

"תמיד ראיתי במשחק מגן הקהילה כאבן דרך חשובה לקראת כל פתיחת עונה", אמר אלכס פרגוסון. "קל מאוד להתרגש ממשחק כזה, אבל לא נשנה את המדיניות שלנו". המנג'ר הסקוטי גם התייחס לליגה תפתח בעוד שבוע: "שש קבוצות תלחמנה על ארבעת המקומות הראשונים, תהיה ליגה קשה. כדי לזכות באליפות צריך לדעתי 84 נקודות. ליברפול תהיה השנה טובה יותר".

רוברטו מאנצ'יני: "ליונייטד יש עדיין פור של חמישה מטרים עלינו"

הצירוף הבולט של מאנצ'יני ובכלל בהעברות בעולם היה מעברו של סרחיו אגוארו לאיסטלנדס תמורת כ-38 מיליון ליש"ט. נראה שקון ישתף השנה פעולה עם קרלוס טבס, שנראה כי לא יעזוב, כך לפחות אם שופטים על פיו דבריו של המאמן האיטלקי לאחרונה שהתבטא בעניינו של השחקן. לגבי ההרכב מאנצ'יני התלבט לגבי קון, אולם נראה כי הוא בכל זאת יפתח. מי שעוד צפוי לערוך הופעת בכורה במדים התכולים הוא גאל קלישי שהגיע מארסנל. מי שישלים את ה-11 הם: הארט, ריצ'רדס, קומפאני, לסקוט, מילנר, דה יונג, טורה, סילבה ובאלוטלי.

חרף הכוח הרב שיש למאנצ'יני בסגל, נראה כי האיטלקי מנמיך ציפיות: "מנצ'סטר יונייטד עדיין בטופ", אמר רוברטו מאנצ'יני. "היא קבוצה חזקה, היא זכתה בפרמיירליג אשתקד, הם הביאו בקיץ שחקנים טובים וכרגע הם עדיין טובים מאיתנו. אנחנו מתקרבים אליהם, אבל יש להם עדיין פור של חמישה מטרים מאיתנו.

"אנחנו רוצים להשתפר ולנסות לזכות באליפות, אבל לשם כך אנחנו צריכים להביא עוד שניים-שלושה שחקנים", הוסיף מאנצ'יני. "תראו את יונייטד, להם יש 29 שחקנים, לנו רק 20. אין לנו שחקנים לכל העונה, וזו בעיה".


ווסלי סניידר בדרך למנצ'סטר סיטי?

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully