וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול סקולס: "מקווה שהשארתי הרבה רגעים למזכרת"

אחד מגדולי שחקני מנצ'סטר יונייטד סיים את הקריירה במשחק פרידה מרגש. פרדיננד: "תודה לו על כל הרגעים והזיכרונות"

לעיני כ-70 אלף צופים אמש (שישי) אחד מגדולי הכדורגלנים של מנצ'סטר יונייטד נפרד פול סקולס ממשחק מקצועני ותלה את הנעליים. הקשר הג'ינג'י החינני זכה למשחק פרידה נגד ניו יורק קוסמוס, אותה מנהל שחקנה לשעבר של מנצ'סטר יונייטד אריק קאנטונה. לקוסמוס הצטרפו גארי נוויל, פאביו קנבארו, רובי קין ווין ברידג' ופטריק ויירה. אגב, השדים האדומים ניצחו 0:6, כשסקולס מתכבד בכיבוש אחד השערים.

"אני לא טיפוס שאוהב יותר מדי תשומת לב", אמר סקולס הנרגש לפני המשחק. "אבל זה הסיפור הערב. כל העיניים מופנות אליי, ואני מודה לאוהדים על האהבה שלהם. אני רק מקווה שיהיה לי משחק טוב. אני יודע כמה טובים האוהדים האלה. הם היו נהדרים עבורי ב-16-17 השנים האחרונות".

אני רוצה להודות למנג'ר אלכס פרגוסון, לצוות של השדים האדומים ולכל מי שמעורב במועדון", הוסיף סקולס. "לשחקנים שהיו לי את הזכות לשחק עימם, זה היה תענוג. למשפחה שלי ולאנשים שארגנו את הערב הזה. ולבסוף לאריק קאנטונה, שארגן את כל השחקנים, ולניו יורק קוסמוס".

לאחר סיומו של המשחק חתם הקשר הנרגש את הערב: "מקווה ששימחתי את האוהדים. השער שכבשתי היה נחמד, אני מקווה שהשארתי מאחוריי הרבה רגעים למזכרת".

ריו פרדיננד, ששיחק שנים רבות ביחד עם סקולס הן במנצ'סטר יונייטד והן בנבחרת אנגליה, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "סקולס האגדה כבש שער נהדר במשחק הפרידה שלו, תודה רבה לו על כל הרגעים והזיכרונות, זה היה תענוג לשחק איתו ביחד על המגרש".

כעת יוכלו להתפנות פרגוסון, השחקנים והאוהדים לדרבי הגדול של מנצ'סטר, כאשר השדים האדומים יפגשו ביום ראשון במשחק מגן הקהילה את מחזיקת הגביע והיריבה העירונית המושבעת, מנצ'סטר סיטי, שרוצה לאיים השנה על תואר האליפות של יונייטד.


סיכום הקריירה הענפה של פול סקולס

בעולם הכדורגל יודעים להעריך את הקשר הג'ינג'י

פול סקולס במשחק הפרישה שלו עם פלה. רויטרס
גם הגדול מכולם בא להגיד תודה. סקולס עם פלה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully