וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן רוט: "אנחנו נכנסים לטבילת אש ראשונה"

4.8.2011 / 20:24

רכז נבחרת ישראל מצפה לפתיחת משחקי ההכנה מול פולין (ו', 17:00, 5+ לייב). כספי החולה עשוי להצטרף ביום שישי בבוקר

נבחרת ישראל בכדורסל תחל מחר (שישי) את משחקי ההכנה לקראת אליפות אירופה כשתפתח את טורניר ההכנה בקפריסין במשחק מול נבחרת פולין (17:00, 5+ לייב). הנבחרת הגיעה לקפריסין ללא טל בורשטיין ויותם הלפרין ששוחררו מהנסיעה מסיבות אישיות ובלי עמרי כספי שסובל מוירוס ועשוי להצטרף לנבחרת מחר בבוקר במידה וירגיש טוב.

בנבחרת ציינו לטובה את תנאי האולם בניקוסיה, בו ערכו היום אימון מסכם. לאחר המפגש עם הפולנים תמשיך ישראל בסדרת משחקי ההכנה כשתפגוש ביום שבת את יוון ובראשון את נבחרת בולגריה לפני שתשוב ארצה.

"זה טורניר הכנה ראשון, מאוד קשה, מול נבחרות איכותיות", אמר רכז הנבחרת מורן רוט. "אנחנו אחרי כמעט שבועיים של הכנה ונכנסים לטבילת אש רצינית כדי לראות איפה אנחנו נמצאים בנקודה הזו. לפני שנה היה קמפיין שנתן דחיפה רצינית לנבחרת כי הוא היה גם קמפיין מצוין, אני מקווה שזה יקרה גם השנה".

נבחרת פולין, אותה תפגוש מחר ישראל, תשחק בבית אחד באליפות אירופה הקרובה עם נבחרות ספרד, ליטא, טורקיה, בריטניה ונבחרת נוספת שתעלה ממשחקי ההזדמנות האחרונה. את הנבחרת הפולנית מאמן אלן פיפן הסלובני, והכוכב הבלתי מעורער הוא מרצ'ין גורטאט, שחקנה של פיניקס סאנס מה-NBA. שני שחקנים מוכרים נוספים של הנבחרת הם מאצ'יי לאמפה, אקס מכבי תל אביב, והמתאזרח האמריקאי תומאס קלאטי.

אפיק ניסים: "זה מקום טוב להראות את היכולת"

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully