וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין ובורשטיין שוחררו מנסיעת הנבחרת לקפריסין

3.8.2011 / 14:08

השניים לא ימריאו לטורניר הנבחרת בהשתתפות פולין ובולגריה בשל סיבות אישיות. שיבק: "אנחנו נוסעים לטורניר קשה מאוד"

נבחרת ישראל בכדורסל ערכה היום (רביעי) את האימון המסכם לקראת היציאה לטורניר ההכנה בקפריסין שם תפגוש את נבחרת בולגריה, יוון ופולין. מהנסיעה לקפריסין שוחררו יותם הלפרין וטל בורשטיין מסיבות אישיות, כאשר הלפרין, שאשתו ילדה, עשוי להצטרף בהמשך.

אריק שיבק, מאמן הנבחרת, אמר באימון היום: "סיימנו את החלק הראשון של ההכנה. עברנו על כל נושא הכושר הגופני, שיטת משחק והנושא ההגנתי. כל מה שרצינו להספיק הספקנו. אנחנו נוסעים לטורניר קשה מאוד, אבל הלכנו עליו כי רצינו לראות את הנבחרת לעומת נבחרות ברמה שנשחק מולן באליפות. טל ויותם לא יוצאים למשחקים. זה לאור שמחות אישיות, אבל לכל דבר רע יש דבר קצת יותר טוב, וזה ייתן לנו אפשרות לתת לשחקנים אחרים לקבל דקות ארוכות יותר. יותם וטל יהיו בסגל הסופי של הנבחרת. לאחר הנסיעה שחקן או שניים יעזבו את הסגל ולפני טורניר ההכנה בארץ ננפה עוד שניים".

גיא פניני: "אחרי עשרה ימים של אימונים, ברור שאנחנו נמצאים במקום אחר ובכושר אחר. אנחנו טסים לטורניר הכנה חשוב מבחינתנו, גם כדי לראות איך אנחנו עומדים ביחס לנבחרות אחרות וגם כדי לראות איך אנחנו נראים בעצמנו. אנחנו מאוד מתרגשים בסך הכל ממה שקורה עד עכשיו".

הנבחרת תמריא מחר בשעות הבוקר ותקיים את המשחק הראשון שלה בשישי נגד פולין. בשבת תתמודד הנבחרת נגד יוון ובראשון תשחק מול בולגריה. הנבחרת תשוב ארצה בלילה בין ראשון לשני, תתאמן לפני כניסת ט' באב וביום עצמו תנוח מאימונים. ישראל תערוך שני אימונים נוספים ביום רביעי לפני היציאה למשחקי הכנה בהולנד וגאורגיה. בנבחרת מדווחים בימים האחרונים על עלייה ברמת האימונים ובאינטנסיביות של השחקנים ובהחלט מרוצים מההתקדמות הכללית.

כמו כן היום התברר כי טורניר ההכנה שאמור היה להיערך בארץ החל מה-22 באוגוסט עם נבחרות פולין ורוסיה הוזז לבית מכבי בראשון לציון בשל החלטת המארגנים.

ערוץ הספורט ישדר את משחקי הנבחרת בקפריסין

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully