וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: ערוץ הספורט ישדר את משחקי ההכנה

השחקנים של אריק שיבק ייצאו להשתתף בטורניר קפריסין ויפגשו את בולגריה, יוון ופולין כשהמשחקים יועברו ב-5+ לייב

ארבעה שבועות לפני פתיחת אליפות אירופה, נמצאת נבחרת ישראל בעיצומן של ההכנות והאימונים. כחלק ממחנה האימונים של המאמן אריק שיבק, תצא הנבחרת לקפריסין כדי להשתתף בטורניר עם עוד חמש נבחרות שייקחו גם הן חלק באליפות אירופה. שלושת המשחקים של הנבחרת (בין יום שישי הקרוב ליום ראשון) ישודרו ב-5+ לייב, כשאת השידורים יעבירו עפר שלח, ניב רסקין, גיל ברק וצביקה שרף, כשעבור האחרון יהיה זה שידורו הראשון מאז שחזר לערוץ.

נבחרת ישראל נמצאת במחנה אימונים אינטנסיבי לקראת האליפות, כאשר המאמן אריק שיבק יצטרך לצמצם את הסגל שלו ל-12 שחקנים בלבד שייצאו לאליפות בליטא. טורניר ההכנה הוא ההזדמנות של השחקנים להרשים את צוות המאמנים ולהוכיח להם שמקומם בסגל ראוי. במשחקי ההכנה תפגוש הנבחרת את בולגריה, יוון ופולין. את הנבחרת צפוי להוביל הרכש החדש של קליבלנד עמרי כספי יחד עם ליאור אליהו ויותם הלפרין.

אחרי מחנה האימונים תשוב הנבחרת לארץ ותמשיך את הכנתה לאליפות אירופה. שיבק הכריז שמטרתו היא להעפיל לשלב הטופ 12 מה שלא צפוי להיות קל במיוחד כשבבית המוקדם ישראל תתמודד עם נבחרות חזקות מאוד כדוגמת גרמניה של אלוף ה-NBA דירק נוביצקי, צרפת עם טוני פארקר, בוריס דאיו ושאר כוכבי NBA שמגיעים לאליפות וסרביה החזקה.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully