וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאנטונה: "סיטי רק מבזבזת מיליונים כדי לבנות קבוצה"

שחקן העבר ביקר את ההתנהלות של הסיטיזנס וקבע: "יונייטד היא הקבוצה הטובה ביותר, היא עובדת לטווח ארוך עם צעירים"

ההוצאות המטורפות של מנצ'סטר סיטי מעצבנות לא מעט אנשים, ביניהם את הכוכב האגדי של מנצ'סטר יונייטד, אריק קאנטונה, שטוען היום (חמישי) כי הסיטיזנס צריכים להשקיע בפיתוח מחלקת הנוער יותר מאשר ברכישת שמות גדולים כדי לזכות בתארים. הדברים שלו מגיעים על רקע העובדה שסיטי כבר רכשה הקיץ את סרחיו אגוארו, גאל קלישי וסטפן סאביץ'.

"יונייטד היא הקבוצה הטובה ביותר", קבע קאנטונה, שמשמש כיום כמנהל בקבוצת ניו יורק קוסמוס המתחדשת. "אני לא יודע איך סיטי עובדת. אולי הם עובדים על האקדמיה, אבל היום הם רוצים לבזבז מיליונים כדי לרכוש שחקנים בכדי לבנות קבוצה. הם הצליחו מכיוון שהם זכו בגביע אבל אם הם רוצים רק לעשות את זה, הם לא יהיו חזקים כמו מנצ'סטר יונייטד, שעובדת לטווח הארוך עם צעירים כשרונים".

קאנטונה גם התייחס לתלונות שנשמעות לאחרונה בקול רם יותר מכיוונם של קרלוס טבס ומריו באלוטלי על אורח החיים ה"משעמם" כהגדרתם במנצ'סטר. "הם לא אוהבים את המקום? זה תלוי מהיכן הם מגיעים. אם הם מגיעים ממילאן, אולי. אולי זה גם תלוי בשאלה מדוע הם הגיעו. לי הייתה תקופה נהדרת כאן גם בעיר אבל הדבר הכי חשוב עבורי היה לשחק בקבוצה הטובה ביותר בעולם עם השחקנים הטובים ביותר בעולם.

"הייתי שחקן מקצוען. לא ניסיתי למצוא עיר כדי ליהנות בה", הוסיף קאנטונה לבקר את דברי השניים. "אלה הזמנים הכי טובים שאתה יכול לקבל על הדשא". הצרפתי גם התייחס לתפקידו בקוסמוס, ואמר: "לא רציתי לחזור לכדורגל כמו שחקני עבר אחרים. רציתי לחזור למועדון מיוחד. יש לנו הרבה דברים לעשות ואנחנו רוצים לעשות אותם היטב. אנחנו רוצים לבנות דברים ולעבוד לטווח הארוך כדי לנסות ולהיות אחת הקבוצות הטובות ביותר בארצות הברית ואולי לעזור באמצעות פיתוח כשרונות צעירים לנבחרת כדי לזכות בגביע העולמי כמו שברצלונה עזרה לספרד בשנה שעברה".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully