וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו באלוטלי: "לא טוב לי במנצ'סטר, מתגעגע הביתה"

האיטלקי של סיטי סיפר שהוא מתוסכל: "אני לא אוהב את העיר מנצ'סטר". מאנצ'יני לא מתייחס, ורוצה לשלוח את אדבאיור לריאל

מריו באלוטלי חושף על התסכול שלו במנצ'סטר סיטי, ועל געגועיו למולדתו איטליה. "אני לא מרגיש טוב במנצ'סטר", אמר באלוטלי בן ה-20, שנרכש על ידי סיטי ב-40 מיליון ליש"ט, "אני בסדר עם המאמן ועם החברים לקבוצה, אבל אני לא אוהב את העיר מנצ'סטר. לא יודע אם יישאר, נראה מה יהיה. אני מתגעגע לבית שלי בברשיה, אני מתגעגע לחברים שלי ולמשפחה".

בינתיים מנצ'סטר סיטי ממשיכה להתכונן במרץ לעונת 2011/12 בה יש מי שרואה בה כמועמדת לזכייה באליפות אנגליה ורוברטו מאנצ'יני גיבש סופית את רשימת החלוצים הבכירה שתהיה בקבוצה בעונה הקרובה ומצהיר שקרייג בלאמי ועמנואל אדבאיור שוב לא בתכניות, אפילו לא לסגל הרחב: "אחרי שקרלוס טבס יחזור לקבוצה השבוע יהיו לנו ארבעה שחקנים שייאבקו על המקום בהרכב: באלוטלי, אגוארו, דז'קו וטבס".

הטוגולזי הושאל בחצי העונה האחרונה לריאל מדריד שגם קיבלה אופציה לרכוש אותו, אבל נראה שז'וזה מוריניו עדיין לא החליט. ב"אס" גם דיווחו הבוקר (שני) שסיטי עשויה לבקש עבורו את בלם הבלאנקוס ונבחרת ספרד, ראול אלביול.

מאנצ'יני אמר: "אדבאיור רוצה לעזוב לריאל מדריד ואם הם רוצים אותו, הם יכולים לקחת אותו. יש לנו ארבעה חלוצים ברמה הכי גבוהה ויהיה לו קשה להשתלב ברוטציה. הוא שחקן טוב, אבל יש לנו מספיק חלוצים. הוא צריך לשחק ואני מקווה שהוא יחזור לריאל מדריד".

על בלאמי אמר המאמן האיטלקי: "שוחחנו עם סלטיק ואולי נשאיל אותו אליה. היא קבוצה טובה ואני אשמח להשאיל לה את קרייג. שוחחתי איתו לפני יומיים במשך 10 דקות - זו הייתה שיחה טובה ברוח ידידותית. הוא חלוץ טוב ואם סלטיק תרצה אותו, בטח שנשאיל לה אותו".

מנצ'סטר סיטי הביסה את אינטר 0:3 במשחק הכנה

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully