וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: באלוטלי ומאנצ'יני חגגו על חשבון אינטר

החלוץ כבש לרשת קבוצתו לשעבר ב-0:3 המרשים של מנצ'סטר סיטי בגביע דאבלין. הנרי וניו יורק כפו 1:1 על ארסנל באמירויות

ברחבי אירופה ממשיכים לקיים משחקי ידידות, והערב (ראשון) מנצ'סטר סיטי זכתה בגביע דאבלין עם ניצחון מרשים 0:3 על אינטר. זה היה ניצחון מיוחד בעיקר מבחינת רוברטו מאנצ'יני, מאמן הנראזורי לשעבר וכיום בסיטיזנס, וגם עבור מריו באלוטלי, שכבש את הראשון מול האקסית עם נגיחה נהדרת אחרי כדור קרן בדקה ה-45. אדין דז'קו נעץ את השני עם פתיחת המחצית השנייה מבישול נפלא של דויד סילבה, והמחליף אדם ג'ונסון חתם בתוספת הזמן.

סלטיק סיימה במקום השלישי בטורניר, לאחר שהביסה בקלילות 0:5 קבוצת כוכבים אירית. בירם כיאל לא היה בסגל של ההופס, שעד הדקה ה-70 הובילו 0:1 בלבד הודות לשער של אנתוני סטוקס בדקה ה-40. אלא שאז הגיע המבול, עם פנדל של דאריל מרפי (71), צמד בזק של גארי הופר (84 ו-86), ואחד נוסף של סטוקס (88).

תיירי הנרי זכה לקבלת פנים אוהבת מצד אוהדי ארסנל בטורניר האמירויות, כשניו יורק רד בולס שלו סיימה ב-1:1 מול התותחנים וזכתה בטורניר. רובין ואן פרסי נגח פנימה בדקה ה-42, אבל שער עצמי של קייל בארטלי הצעיר בדקה ה-84 קבע שוויון, אחרי מהלך נהדר של הנרי באגף שמאל.

פריס סן ז'רמן המתחדשת חגגה בטורניר האמירויות עם 0:3 על בוקה ג'וניורס. ז'אן אודה מוריס כבש אחרי כדור קרן בדקה השמינית, וגיום הוארו נגח את השני שש דקות לסיום המחצית. המגן הימני סיארה חתם בדקה ה-79 עם בעיטה חופשית פנטסטית.

עוד קבוצה שנהנית מהשקעה קטארית והעמידה פרויקט שאפתני לעונה החדשה היא מלאגה, שהמשיכה את רצף ההצלחות שלה במחנה האימונים עם 0:2 חלק על פיינורד של רונאלד קומאן. המגן השמאלי החדש, נאצ'ו מונריאל, הבקיע בדקה ה-47 והמחליף הדני כריס סטדסגארד הכפיל חמש דקות לסיום. כל שחקני הרכש שותפו, כולל סנטי קאסורלה שהיה מצוין ורוד ואן ניסטלרוי שכבש שער שנפסל.

ליון, שלא צירפה אף שחקן רכש והולכת לקראת עונה פיננסית, השיגה ניצחון ראשון במשחקי ההכנה בתקופת רמי גארד, כשגברה 1:2 על פורטו. ליסנדרו לופז הפציץ עבור הצרפתים בדקה השמינית מול קבוצתו לשעבר, רובן מיקאל השווה בחלוף שלוש דקות ומישל באסטוס העניק ניצחון לליון בדקה ה-82.

כדורגל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully