וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור מליקסון: "האתגר הגדול עוד לפנינו"

הקשר הישראלי שכבש צמד נגד ליטקס לובאץ' נבחר למצטיין של המשחק. אליניב ברדה: "יהיה כיף אם אחזור לקרית אליעזר"

«iframe width="425" height="349" src="https://www.youtube.com/embed/PS91d8c2AA0" frameborder="0" allowfullscreen»«/iframe»

צפו במאור מליקסון מככב עם צמד

יחד עם מכבי חיפה, העפילה ויסלה קרקוב לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות. מאור מליקסון הקשר הישראלי שוב הצטיין, הפעם עם כיבוש צמד ב-1:3 על ליטקס לובאץ', כשהוא אחראי לשלושה מתוך חמשת השערים שהפולנים כבשו נגד הבולגרים. כהרגלו מליקסון זכה ביום שאחרי המשחק ללא מעט מחמאות.

"אני שמח מאוד שהצלחנו לנצח את ליטקס", אמר הישראלי, "אבל האתגר הנוסף עוד לפנינו - ההעפלה לשלב הבתים. אנחנו עדיין צריכים לעבור יריבה חזקה ורק אז נוכל להגיד שהעבודה נעשתה. בכל מקרה, כולנו מוכנים ומאמינים שנעפיל".

על המשחק עצמו אמר מליקסון: "זה היה משחק מסובך. שיחקנו הגנתית מכיוון שהיריבה הגיעה במטרה להבקיע שני שערים. אני שמח שהצלחתי להבקיע פעמיים". השער השני של מליקסון הובקע בפנדל, כשלא מעט ספקות היו באשר לשאלה האם השופט היה צריך לשרוק לזכותו. "אני לא יודע. הכדור היה אצלי, השוער נגע בי. אני לא יודע אם הוא נגע בכדור, אבל בטוח שהוא נגע בי. אני אצטרך לראות את ההילוכים החוזרים", סיכם מליקסון שנבחר לאיש של המשחק וזכה לציון 5 (מתוך 5).

מאור מליקסון כבש צמד, ויסלה קרקוב עלתה שלב

אליניב ברדה: "יהיה כיף גדול לחזור לקרית אליעזר"

גם גנק בה משחק אליניב ברדה העפילה אמש לשלב הפלייאוף אחרי ש-1:1 בסרביה הספיק לה מול פרטיזן בלגרד בזכות הניצחון 1:2 בבלגיה. ברדה התראיין היום בגלי צה"ל וסיפר כי לא יתנגד לפגוש את מכבי חיפה בשלב הבא. "אני חושב שבכל מקרה יהיה משחק קשה ומעניין בשלב הבא, אנחנו כבר התחלנו את הליגה ולכן נראה לי שנשחק יותר טוב אם נגיע לקרית אליעזר. זה יהיה כיף גדול לחזור לשם, אם זה יקרה. אפילו בסרביה שיחקנו ב-30 מעלות והיה קשה לשחק, אבל הסתדרנו עם זה".

ברדה התייחס למושבה הישראלית בבלגיה, ואמר: "זה כיף שיש הרבה ישראלים כאן. הלוואי ויבואו כמה שיותר. זה חשוב שישראלים יצברו ניסיון אירופי גם בקבוצות קטנות. יהיה כיף לעשות את החגים יחד. אני תמיד שמח לתת עזרה וייעוץ. אני שמח תמיד לתת טיפים ולעזור. כששואלים אותי מנהלים על שחקנים, אני תמיד שמח להמליץ בחום. שואלים אותי בדרך כלל איך השחקן, על האופי והמנטליות שלו".

ברדה גם החמיא למליקסון עצמו, ואמר: "ברגע שיש שחקן אחד במדינה מסוימת והוא עושה רושם טוב כמו שעושה מליקסון, זה פותח דלתות לשחקנים אחרים. גם שם המושבה גדלה המון בזכות מאור". על המשחק החשוב של הנבחרת בספטמבר מול יוון, אמר ברדה: "הדבר הכי חשוב זה יוון, זה המשחק הכי חשוב בקמפיין. גם כשהייתה את הגרלת המונדיאל, כמעט כולם הגיבו ואמרו שאנחנו מרוכזים ביוון וקרואטיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully