וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימרוטיץ': "מאמין שמאריבור תעבור את מכבי חיפה"

שחקן הפועל ת"א לשעבר התראיין לתקשורת בסלובניה והתייחס לירוקים: "קבוצה חזקה , אבל תהיה בבעיה אם תספוג מוקדם"

מכבי חיפה ומאריבור ייפגשו הערב (רביעי, 21:45, שידור ישיר בערוץ 10) לגומלין של סיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות. הירוקים מגיעים עם יתרון שביר של 1:2 מהמשחק הראשון וינסו לשמור עליו כדי להמשיך לשלב הפלייאוף. בינתיים, מי שהתייחס למשחק ולאלופת ישראל הוא לא אחר מאשר סבסטיאן סימרוטיץ' הסלובני, ששיחק בהפועל תל אביב בין 1998-2000.

"התקופה בישראל הייתה אחת הטובות בקריירה שלי", אמר סימרוטיץ', "כבר בתקופתי, הכדורגל שם היה מצוין ופופולארי ורק הלך והשתפר מאז. משקיעים בקבוצות שם הרבה כסף ולא מפתיע שהן עושות הישגים יפים באירופה. מכבי חיפה קבוצה טובה מאוד, אבל אני מאמין שמאריבור תעבור אותה.

"כמובן שאני אהיה בעד מאריבור על אף שאני עובד באולימפיה לובליאנה כיוון שזו תהיה התקדמות משמעותית בשביל הכדורגל הסלובני. לפי מה ששמעתי, מאריבור שיחקה מצוין במשחק הראשון. חבל שהיא הפסידה 2:1, אבל אני מאמין שהיא יכולה לעלות מול הקהל הביתי שלה. יש לי תחושה שמאריבור תעלה". סימרוטיץ' דיבר גם על התחושות, שקרוב לוודאי יש בחיפה ואמר: "אני מאמין שהם חוששים ויודעים שמצפה להם משחק קשה מאוד. הדבר האידיאלי ביותר יהיה אם מאריבור תשיג שער מוקדם".

אלישע לוי אופטימי מאוד

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully