וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אם נבקיע שער אחד הלחץ יהיה עליהם"

3.8.2011 / 11:13

מאמן מכבי חיפה ערך אסיפת שחקנים לפני מאריבור: "הלחץ הוא לא עלינו". בקבוצה מעריכים שדבאלישווילי יפתח בהרכב

במכבי חיפה דרוכים מאוד לקראת המשחק הערב (רביעי, 21:45, ערוץ 10) מול מאריבור, שעשוי להקנות לה מקום בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות. אבל ההיבט המקצועי עומד בצלו של ההיבט הכלכלי, שעשוי לשפר כבר הערב את סעיף ההכנסות במאזן של יעקב שחר. אם חיפה תעפיל לפלייאוף ותודח שם, מובטח לה שתכניס כארבעה מיליון יורו, לפי החישוב הבא: מענק ההשתתפות בשלב הפלייאוף שווה לחיפה 2.1 מיליון יורו.

בנוסף, המענק שמובטח לה עבור השתתפות בשלב הבתים של הליגה האירופית (אם תודח בשלב הבא, תעפיל ישירות אליו) הוא 900 אלף יורו (600 על ההעפלה, 300 עבור המשחקים בבתים), מה שמבטיח לה 3 מיליון יורו. בנוסף, על כל ניצחון בשלב הבתים של הליגה האירופית היא תקבל 120 אלף יורו, ו-60 אלף יורו מובטחים לה על תוצאת תיקו.

גם קמפיין בינוני של שני ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים יבטיחו לה 360 אלף יורו ובחישוב כולל כבר 3.36 מיליון יורו. הסעיף הבא נובע ממכירת כרטיסים, פרסום, זכויות שידור והכנסות אחרות שאמורות להניב בסך הכל כמה מאות אלפי יורו. בהחלה שתעבור את מאריבור, היא צפויה למכור בשלב הבא כרטיסים בשווי של כ-600 אלף יורו לפחות, ובסך הכל להכניס לקופה של כארבעה מיליון יורו.

אגב, העפלה לשלב הבתים, שימו לב, תכניס לה 9.2 מיליון יורו (3.8 מיליון יורו על העפלה, 2.1 מיליון עבור ההשתתפות בשלב הפלייאוף ו-550 אלף על כל משחק בשלב הבתים). ניצחון בשלב הבתים של ליגת האלופות שווה לה 800 אלף יורו, תיקו 400 אלף. במקרה שהיא תעפיל לשם, מובטח לה שתכניס לפחות עשרה מיליון יורו, בדומה להכנסה מלפני שנתיים.

בימים הקרובים תיערך פגישה בין בעלי טוברוק אריק איזיקוביץ' לבין שחר בנוגע לאפשרות שההסכם לשיתוף פעולה בין המועדונים יוארך. כזכור, אחרי שמונה שנים בהן המועדונים שיתפו פעולה במסגרת הסכם מסודר, ההסכם הופסק. ההסכם קבע כי חיפה תוכל לצרף לשורותיה שלושה שחקנים תמורת יותר מ-150 אלף דולר בעונה. אם ההסכם יעבור, אלון תורג'מן צפוי לעבור כבר בימים הקרובים למכבי חיפה. אם לא, הוא צפוי לעבור לבית"ר ירושלים, שפנתה אליו אתמול. הקבוצה השלישית בסדר העדיפויות של איזיקוביץ' היא הפועל תל אביב.

ימפולסקי עשוי לפתוח במקום דבאלשווילי במאריבור (21:45, 10)

שחקן: "פתאום דבאלישווילי הפך לשחקן החשוב בקבוצה"

המאמן אלישע לוי ערך אסיפה קצרה עם שחקני הקבוצה לפני המשחק. באסיפה אמר המאמן: "אנחנו מגיעים עם יתרון מהמשחק הראשון ולכן הלחץ לא עלינו. אם נבקיע שער אחד הלחץ יהיה עליהם. לפעמים צריך לשחק על תוצאה".

חלוץ מכבי חיפה, ולדימיר דבאלישווילי, שנטש את האימון המסכם אמש לקראת המשחק מול מאריבור, נבדק הבוקר על ידי הצוות הרפואי ונטל חלק באימון השחרור של הקבוצה. בחיפה מאמינים שדבאלישווילי יוכל לפתוח במשחק בסופו של דבר, והוא עשוי לערוך מבחן כשירות לפני הפתיחה. מאז הפציעה של הגאורגי אתמול נשמעו קולות בקרב שחקני מכבי חיפה, על חשיבותו של החלוץ, שבאה לידי ביטוי במשחקים האחרונים.

"לא מזמן רצו לשחרר אותו, אבל פתאום הוא הפך לשחקן הכי חשוב בקבוצה", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט. "כולם מודעים לחשיבות של דבאלישווילי במגרש. אבל גם אם הוא לא ישחק, יש מחליפים מספיק טובים".

אם החלוץ לא יפתח, האפשרויות של המאמן הן דלה ימפולסקי, שנכנס כמחליף במשחק הראשון וכבש, שלומי אזולאי ומוחמד גדיר, אם כי ימפולסקי זוכה לעדיפות מסוימת. בקישור האחורי לאלישע לוי אין כל התלבטות, כשסיידו יאיא וגוסטבו בוקולי תורגלו שוב ב-11.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully