וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו הרגיז את הסינים: "אנוכי ושחצן"

התנהגותו המזלזלת של כוכב ריאל מדריד במסע"ת הובילה לתגובות חריפות: "זה לא יעזור לו לקדם את האהדה לריאל בסין"

אימג'בנק GettyImages

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: טל רזניק

ריאל מדריד תקיים היום (רביעי) את משחק האימון הראשון שלה במסע המשחקים בסין, כשתפגוש את גואנגז'ו אוורגראנד המקומית (14:40, ספ' 2), שהחתימה הקיץ את דריו קונקה תמורת 10.6 מיליון יורו לעונה.

הביקור של הבלאנקוס במזרח הרחוק נועד למטרות שיווקיות, והציפייה של ראשי המועדון הייתה שהגעתם של כריסטיאנו רונאלדו וחבריו לסין תגביר את האהדה לקבוצה בקרב הקהל הסיני, אבל אחרי מסיבת העיתונאים הראשונה בה השתתף רונאלדו אמש נראה שהתוצאה תהיה דווקא הפוכה.

הפורטוגלי, שנראה קצר רוח ומשועמם, הרגיז את העיתונאים המקומיים כשענה לשאלותיהם בתשובות קצרות ומתחמקות. כשנשאל על מצבו הבריאותי של חברו קאקה ענה רונאלדו: "פרפקטו". לגבי התרשמותה מהעיר גואנגז'ו הוא אמר: "היא חמה מאוד". וכשאחד העיתונאים ניסה לשבור את הקרח ושאל האם הוא מחליף חיתולים לבנו החדש השיב רונאלדו: "כמובן, כאבא זה דבר נורמלי לעשות".

"הוא תמיד נראה אנוכי ושחצן", אמר לאחר מכן יאן קיאנג, סגן נשיא טיטאן מדיה, מתאגידי התקשורת הגדולים במדינה. "התנהגות כזו לא תעזור לו לקדם את האהדה לריאל בסין. הוא לא נשאל לגבי כדורגל כי האוהדים בסין שונים מבאירופה, הם מתעניינים יותר בחיים האישיים של הכוכבים, ורונאלדו התייחס לנושאים האלה בזלזול".

אוהדי הכדורגל בסין מיהרו לתקוף את רונאלדו בפורומים השונים, והתלוננו על חוסר הכבוד של הכוכב כלפיהם. "רונאלדו טוב מאוד בכדורגל והוא בחור שנראה טוב, אבל הוא ממש לא צנוע", כתב אחד האוהדים. "הוא צריך לשכור חברת יחסי ציבור שתלמד אותו איך להתנהג עם התקשורת". אוהד נוסף קרא למס' 7 לחזור מיידית לאירופה, ואחר סיכם: "אני לא יודע אם ההתנהגות הזו תפגע במידת האהדה אליו, אבל ברור שצריך לגנות אותו עליה".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully