וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "אנחנו לא צריכים עוד חלוץ"

חילוקי דעות בריאל מדריד? ז'וזה מוריניו ביקש חלוץ נוסף, הכוכב שלו חושב אחרת ויודע: "ניצחון על ברצלונה ייתן דחיפה עצומה"

בעוד ברצלונה מטיילת לה ברחבי ארצות הברית, הרי שריאל מדריד כובשת את המזרח, כאשר היא נמצאת בסין. הסינים ממשיכים לצאת מדעתם למראה הכוכבים הגדולים שהגיעו מספרד, אבל מבחינתו של השוער איקר קסיאס מסע המשחקים בסין רחוק מלהיות לראווה בלבד.

"ריאל מדריד לא משחקת משחקים בעבור הכסף בסין", אמר קסיאס. "אמנם באנו לסין כדי להופיע בפני העם הסיני, אבל אנחנו עדיין קבוצת כדורגל. המטרה שלנו היא לעשות הכנה טובה לקראת משחקי הסופרקופה נגד ברצלונה. אנחנו מנסים להפיק את המירב מהמשחקים הללו".

רק כדי ללמד מעט על האהדה העצומה בסין לכוכבים, באימון הקבוצה הלבנה בגואנגאז'ו הגיעו כ-4,500 צופים נלהבים ולא הפסיקו לקרוא ולצעוק בשמות השחקנים. כמו כן, מוריניו יצא עם מספר אנשים מהצוות של הקבוצה לקניון מקומי, זוהה בין רגע על ידי צופים, וכש-200 אנשים התגודדו במהרה נמלטו המאמן הפורטוגלי ושאר אנשי הצוות במהרה מן המקום ושבו על עקבותיהם.

לאחר מכן השתתפו במסיבת עיתונאים כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו, כאשר הכוכב הפורטוגלי הפתיע עם הצהרה המנוגדת לדעת מאמנו. בעוד ז'וזה מוריניו הביע את רצונו בחלוץ נוסף, רונאלדו חושב אחרת: "אני לא חושב שאנחנו צריכים עוד חלוץ. אנחנו מרוצים מהסגל שעומד לרשותינו".

לקראת הסופרקופה מול ברצלונה אמר רונאלדו: "זה משחק חשוב כי זו התחלת העונה ואנחנו רוצים לפתוח בצורה חיובית. זה יכול לתת לנו דחיפה גדולה לקראת העונה". כאשר נשאל אם יחזור אי פעם לליגה האנגלית או למנצ'סטר יונייטד, השיב הפורטוגלי: "אולי, למה לא? לעולם אין לדעת".

הומתק עונשו של ז'וזה מוריניו

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully