וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס ופפה האריכו את החוזה בריאל מדריד

הבלאנקוס הודיעו כי המגן הספרדי חתם עד 2017, הבלם הברזילאי עד 2016. מוריניו: "אנחנו זקוקים לחלוץ נוסף"

ריאל מדריד השקיעה לא מעט כסף בחלון ההעברות הקיץ, כשהרכש האחרון שהגיע היה פאביו קואנטראו. אבל הבלאנקוס לא משקיעים רק בהבאת שחקני רכש, אלא מנסים לחזק את השורות גם על ידי הארכת חוזיהם של שחקנים שכבר נמצאים במועדון. היום (שלישי) הודיעה ריאל על הארכת חוזהם של סרחיו ראמוס ופפה. המגן הספרדי הבינלאומי בן ה-25, שהגיע לקבוצה מסביליה ב-2005, חתם בבאלנקוס עד סוף עונת 2016/17. בעוד הבלם הפורטוגלי, שהצטרף לריאל מפורטו בתחילת 2007, ישחק בקבוצה עד תום עונת 2015/16.

סגנית אלופת ספרד נמצאת בתחילת ההכנות לעונה החדשה ויצאה למסע משחקים בארצות הברית, שם יוכל ז'וזה מוריניו לתת הזדמנות ראשונה לשחקני הרכש נורי שאהין, חוסה קאייחון, רפאל וראן ופאביו קואנטראו להפגין את כישוריהם במדים הלבנים. שחקן רכש נוסף, חמיט אלטינטופ הפצוע, ייעדר לפחות עד אמצע ספטמבר.

למרות הגעתם של חמישה שחקנים חדשים, ריאל מדריד עדיין לא צירפה חלוץ נוסף, וזה מבחינת מוריניו צריך להיות היעד הבא. סרחיו אגוארו ובעיקר ניימאר הוזכרו כמועמדים, אך כרגע אין מגעים רשמיים עם אף אחד מהם. "החתמנו שחקנים שיכולים להשלים את הסגל שלנו, שהוא גם כך חזק מאוד", הבהיר מוריניו בראיון לאתר הרשמי של המועדון. "שיפרנו את האיזון מבלי לאבד את האפשרות לבנות קבוצה לעתיד לדעתי, ולדעת כולם במועדון, אנחנו זקוקים לעוד שחקן, עוד חלוץ אחד".

ב-17 ביולי תשחק ריאל מול האקס דייויד בקהאם וקבוצתו לוס אנג'לס גלקסי, שם תחל למעשה עונת 2011/12 מבחינת הבלאנקוס. "יש לנו קבוצה שצריכה עדיין לצמוח ולהתפתח, לכן לרגעים יהיה אפשר להבחין בחולשה או בהתרגשות שנובעת מחוסר ניסיון. זו בנייה לעתיד. אני מאושר לעבוד עם השחקנים האלה. כולם רוצים ללמוד ולהתקדם".

לסאנה דיארה בדרך החוצה

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully