וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "אני רוצה להישאר בסנטוס"

הפנומן הברזילאי מתרכז בקופה אמריקה, ואחריה יחליט לאן מועדות פניו. סוכנו: "ריאל רוצה אותו עכשיו, מוריניו בונה עליו"

כל החדשות על ניימאר

בעוד ניימאר שוהה עם נבחרת ברזיל בקופה אמריקה הנערכת בברזיל, ריאל מדריד עושה את כל המאמצים מול קבוצתו של ילד הפלא - סנטוס - על מנת להחתימו, אלא שמסתבר כי ניימאר עצמו, לפחות על פי דבריו האחרונים, אינו בטוח שהוא רוצה להגיע לבירת ספרד בעונה הבאה.

"אני רוצה להישאר בסנטוס", הצהיר השחקן הברזילאי. "כרגע אני מתרכז בהצלחתה של נבחרת ברזיל בקופה אמריקה. אני לא יודע על מה שמתרחש מחוץ לכאן. לא שוחחתי עם אבי או עם הסוכן שלי, הם מטפלים בעניינים שלי, אני לא יודע על דבר. המשאלה שלי היא לשחק לעת עתה בסנטוס".

לפי העיתון הברזילאי "גלובוספורט", סגן נשיא ריאל מדריד פרננדו טפיאס עשה את הדרך לברזיל כדי לדון עם סוכנו של ניימאר, ריביירו. הסוכן הבהיר כי ניימאר לא יעבור לפני אליפות העולם לקבוצות שתיערך בסוף השנה האזרחית ביפן וכן סירב להתחייב כרגע על עתידו של השחקן אחרי אירוע זה.

"הכל ייסגר באוגוסט, בסמוך לסיום מועד חלון ההעברות", הסביר ריביירו. "מה שאני יכול להבהיר ולומר כרגע זה שהעדיפות של ניימאר היא לשחק באליפות העולם לקבוצות. אפילו אם קבוצה זו או אחרת תשלם את סעיף השחרור שלו, בסופו של דבר ההחלטה היא שלו. אחרי הקופה אמריקה הוא ייענה לאתגר הזה.

"ריאל וברצלונה מוכנות לשלם את סעיף השחרור שלו", אישש ריביירו את השמועות. "ההבדל הוא שבארסה הסכימה שהוא יישאר בסנטוס שנה נוספת, בעוד שריאל רוצה אותו כבר עכשיו. ז'וזה מוריניו מתכנן את הטקטיקה של ריאל עם ניימאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully