וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרי: "אתאכזב אם ליברפול לא תסיים בארבע הראשונות"

הבעלים של ליברפול במסר לקני דלגליש: "יונייטד תהיה הקבוצה לנצח". יא יא טורה: "סיטי חייבת להראות ליונייטד: אנחנו כאן"

ליברפול אומנם ביצעה הקיץ כמה רכישות שהעניקו אופטימיות לאוהדים המיואשים, אבל התוצאות בינתיים לא מעודדות. אחרי תבוסה 3:0 מול גלאטסראיי, סיימה אתמול (שני) הקבוצה ב-3:3 מול ולרנגה הנורבגית, אחרי שחזרה מפיגור 2:0.

עכשיו הבעלים של הקבוצה, ג'ון הנרי, מבהיר שהוא לא מסתפק במועט. לדבריו, זו "תהיה אכזבה גדולה" אם הקבוצה לא תסיים בין ארבע הראשונות ותעפיל לליגת האלופות. הבעיה היא שבינתיים הקבוצה של קני דלגליש ספגה 15 שערים בחמישה משחקי הכנה.

"מוקדם מדי לדבר על אליפות", אמר הנרי, שהשקיע הקיץ כ-43 מיליון ליש"ט בצ'רלי אדם, ג'ורדן הנדרסון, סטיוארט דאונינג ודוני, "בשביל אליפות מנצ'סטר יונייטד תהיה הקבוצה שנצטרך לגבור עליה, יש לה סגל חזק ועמוק, אבל המטרה היא להעפיל לליגת האלופות. אם זה לא יקרה, זו תהיה אכזבה גדולה".

דלגליש אמר על המשחק: "היינו מרוצים מאוד מהחצי השני, לא מהראשון. אנחנו יודעים שנוכל להשתפר". לפני המשחק שחקני ליברפול הניחו פרחים מחוץ לאיצטדיון, בכבוד ל-77 ההרוגים ברצח שאירע במדינה בשבוע שעבר.

יא יא טורה: "מנצ'סטר סיטי תראה ליונייטד שאנחנו פה"

גם מנצ'סטר סיטי פותחת את העונה באופטימיות גדולה. הסיטיזנס, שהצליחו להתברג בין ארבע הראשונות והותירה את טוטנהם וליברפול מחוץ לצ'מפיונס, מתכוננים עתה לדרבי מול יונייטד במגן הצדקה המסורתי.

"אנחנו נרצה להצהיר במשחק הזה שהעונה אנחנו באים לנצח", אמר טורה, "אנחנו חייבים להראות ליונייטד שאנחנו כאן. נרצה להוכיח שסיטי מסתערת על הצמרת, ולצאת בהצהרה ברורה כבר מהרגע הראשון. אני חושב שעכשיו קבוצות אחרות מתחילות להבחין במה שקורה במנצ'סטר סיטי החדשה".

טורה, שעזר לקבוצה לזכות בגביע אשתקד (התואר הגדול הראשון שלה ב-35 השנים האחרונות), אמר: "אני חושב שסיטי תוכל להיות טובה כמו ברצלונה יום אחד. ברור שיש לנו דרך ארוכה עד שם, אבל זאת המטרה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully