וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: ליברפול סיימה ב-3:3 מול ולרנגה

דניאל אגר כבש צמד ואנדי קארול עוד אחד במשחק דרמטי ואיכותי במיוחד, שנערך באוסלו לזכר 77 קורבנות הפיגוע בעיר

ליברפול ממשיכה במסע ההכנות שלה לקראת עונת 2011/12. הערב (שני) פגשו המייטי רדס את ולרנגה הנורבגית למשחק אימון, שנערך באוסלו ונגמר ב-3:3 דרמטי במיוחד. שתי הקבוצות השתתפו בטקס מיוחד לפני פתיחת המשחק, הניחו פרחים ושרו את ההמנון "לעולם לא תצעדי לבד" של ליברפול, לזכר 77 קורבנות ההרג בעיר לפני שבוע וחצי.

בחזרה לכדורגל: בניגוד למשחקים קודמים, הפעם ליברפול פתחה בהרכב די חזק, שככל בין היתר את פפה ריינה, ג'יימי קראגר, דניאל אגר, גלן ג'ונסון, סטיוארט דאונינג, צ'רלי אדם, ג'ורדן הנדרסון, דרק קאוט ואנדי קארול. למרות זאת, דווקא ולרנגה כבשה ראשונה כבר בדקה ה-13 לאחר שלארס איבר שטראנד ביצע דאבל פס, קיבל מסירת רוחב והכניע את פפה ריינה מקרוב.

הנורבגים הצליחו למצוא את השני בדקה ה-18 לאחר ספק עבירה של צ'רלי אדם ברחבה. פגור אוגודה בעט את הפנדל מצוין ולא השאיר סיכוי לריינה, 0:2 לוולרנגה. המייטי רדס הצליחו לצמק מעט לפני הירידה למחצית בדקה ה-43 כשהגבהה של סטיוארט דאונינג מצאה את אנדי קארול בפינה הרחוקה. החלוץ שהגיע מניוקאסל בינואר עצר על החזה ובעט טיל לחיבורים בדרך ל-1:2.

הקבוצה של קני דלגליש הצליחה למצוא גם את השוויון בדקה ה-83 כשקרן של אלברטו אקווילני מצאה ברחבה את דניאל אגר והבלם הדני נגח פנימה את ה-2:2. ליברפול הצליחה גם לעלות ליתרון בדקה ה-87 כשהכובש שוב היה אגר. קרן מאותה הפינה עברה את כל ההגנה והגיעה לבלם הדני, שהמתין בפינה הרחוקה ובעט פנימה את ה-2:3. אבל הנורבגים הצנועים לא התייאשו והצליחו לאזן בדקה ה-90 כשמוחמד פלה קיבל מסירת עומק, התגבר על ג'יימי קראגר ושיחרר טיל לחיבורים מ-20 מטר פנימה וזה 3:3 בסיום.

* במשחק אימון נוסף ניצחה ויאריאל 1:3 את לאציו. ג'וזפה רוסי (14), קאני (20) ומובארק ווקאסו (74) כבשו לזכות הצוללת הצהובה, ג'יבריל סיסה צימק זמנית (45).

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully