וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: גרונדונה ישאיר את מבנה הליגות הנוכחי

נשיא ההתאחדות הפך את ההחלטה על איחוד הליגות ב-2012/3, שהייתה אמורה לעזור לריבר לשוב לליגה הבכירה במהרה

חוליו גרונדונה, נשיא התאחדות הכדורגל של ארגנטינה, החליט ביממה האחרונה להפוך את ההחלטה על שינוי מבנה הליגות בעונה הבאה (2012/3). המשמעות - הליגה הארגנטינאית תישאר במתכונתה הנוכחית גם בעונה שאחרי העונה הקרובה.

כזכור, בהתאחדות לכדורגל בחנו והיו קרובים לכונן בעונת 2012/13 שינוי לשיטה, בה היו אמורות 20 קבוצות הליגה הראשונה ו-18 קבוצות הליגה השנייה להיות מחולקות לבתים אזוריים. ההצעה הייתה אמורה להגיע לדיון בהתאחדות ולהיות מאושרת רק על ידי רוב של 80 אחוזים מהחברים.

כעת, כאמור, החליט גרונדונה לבטל, לפחות על פי שעה, את הרצון לשנות את השיטה, כך נמסר על ידי בנו של הנשיא, הומברטו גרונדונה. חלק מכך נובע כנראה מהביקורת שהוטחה על כך ששינוי השיטה נועד במטרה לעזור לריבר פלייט, שכזכור ירדה בסיומה של העונה שעברה ליגה, לשוב לליגה הבכירה.

כזכור, לאחר כ-20 שנים בהן שוחקה הליגה הארגנטינאית, בדומה לליגות אחרות בדרום אמריקה במתכונת של שני טורנירים קצרים, תעבור להיות משוחקת בצורה של ליגה ארוכה (כמו אלו המשוחקות בישראל ובאירופה).

בתוך כך, היום אישרה ההתאחדות לכדורגל באופן רשמי את מינויו של אלחנדרו סבאלה למאמן הבא של הנבחרת, אותה הוא אמור להוביל בשלוש השנים הבאות עד המונדיאל בברזיל 2014.


יש דברים אחרים בהם חוליו גרונדונה מתגייס לטובת ריבר

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully