וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוליו גרונדונה כבר פועל לטובת ריבר פלייט

נשיא ההתאחדות אמר כי לקבוצה לא יורדו נקודות עקב המהומות. כמו כן, רוצה להחזיר את אוהדי האורחות ליציעים

בריבר פלייט עדיין מלקקים את פצעי הירידה הכואבת של הקבוצה לליגה השנייה, לראשונה ב-110 שנותיו של המועדון משכונת נונייס. עם זאת, נערכים בקבוצה לקראת העונה הבאה בליגת המשנה ויעשו, כמובן, הכל כדי לחזור בתוך שנה לליגה הראשונה.

המאמן החדש מתיאס אלמיידה, שהחליף את חואן חוסה לופס, כבר מכין את התוכניות, ובינתיים מי שעוד בא לקראת ריבר הוא נשיא התאחדות הכדורגל של ארגנטינה, חוליו גרונדונה, זאת למרות המשקעים הכבדים בינו לבין נשיא המועדון דניאל פסארלה.

תחילה, הודיע נשיא ההתאחדות כי חרף האירועים הקשים והמהומות שהתרחשו בתום הירידה של ריבר אחרי משחקי המבחן נגד בלגראנו, הרי שהיא לא תסבול מהפחתת נקודות בעונה הבאה.

מעבר לכך, החלטה נוספת שמנסה גרונדונה לקדם, גם היא כנראה כדי לעזור למיז'ונריוס, היא החזרת אוהדי הקבוצות האורחות למגרשים. לפני ארבע שנים יצאה תקנה בארגנטינה כי לאוהדי הקבוצות האורחות בליגה השנייה אסור להגיע למשחקי קבוצתם, זאת בעקבות אירועי אלימות שקרו בזמן שלפני כן.

כעת, כאמור, גרונדונה מנסה לשנות את ההחלטה, זאת כדי שגם אוהדי ריבר יוכלו ליהנות וללוות את קבוצתם במסעות הארוכים שמצפים להם ברחבי ארגנטינה. "אנחנו עובדים על זה", אמר גרונדונה לתקשורת. "כפי שאנחנו מתירים למספר אוהדים מוגבל להיכנס למשחקים במשחקי הליגה הראשונה, אפשר לעשות זאת גם בנסיונאל B".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully