וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בוקולי ויאיא בהרכב, עוסמאן בחוץ

1.8.2011 / 20:03

אלישע לוי תרגל הרכב למאריבור. הקשר האחורי וגדיר, שהתאמנו במקביל לצום הרמדאן, יישארו על הספסל. טואטחה יפתח

מכבי חיפה ערכה אחר הצהריים (שני) את האימון האחרון שלה לפני ההמראה לסלובניה, לגומלין מוקדמות ליגת האלופות מול מאריבור. האימון המסכם של הקבוצה ייערך רק מחר בערב, מיד לאחר מסיבת העיתונאים שתקיים הקבוצה באצטדיונה של מאריבור לקראת המשחק, אבל כבר הערב החל המאמן אלישע לוי לתרגל את ההרכב לקראת המשחק.

ההרכב שתורגל כולל את ניר דוידוביץ', אייל משומר, סארי פלאח, יוריצה בוליאט, טאלב טואטחה, סיידו יאיא, גוסטבו בוקולי, עידן ורד, אייל גולסה, ולדימיר דבאלישווילי ו-ויאם עמאשה. המשמעות היא שמוחמד גדיר צפוי לרדת לספסל ומי שיחליף אותו בהרכב יהיה גוסטבו בוקולי, בעוד יאיה תפס את מקומו של עוסמאן. במהלך האימון לא שמע עידן ורד שריקה של אלישע לוי, התבקש על ידי המאמן לשתות מים ולרוץ סביב המגרש, שב להתאמן ותורגל בהרכב.

גדיר, עוסמאן וטואטחה אמורים לצום בסלובניה וגם היום נטלו חלק באימון במקביל לצום הרמדאן. הנטיה של השלושה כרגע היא לוותר על הצום ביום המשחק, מחשש לסיכון בריאותם.

חן עזריאל קיבל הערב הודעה כי הוא ייצא עם הקבוצה למשחק, למרות שהוא לא יוכל ליטול בו חלק מאחר ולא נרשם למשחק הראשון. החלוץ שערך אתמול אימון ריצה היום כבר ערך אימון מלא ומחר ישתתף באימון המסכם, אמר לאתר הרשמי: "אני שמח להצטרף למועדון הגדול בארץ. עזבתי בית חם ואין לי ספק שאני מגיע לבית חם לא פחות. כל כולי מתמקד כעת בהצלחת מכבי חיפה בכל החזיתות בהן היא מופיעה. לפניי עבודה רבה ואני מקווה להוכיח עצמי גם במכבי חיפה".

מכבי חיפה מעוניינת באלון תורג'מן

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully