וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עוסמאן, טואטחה וגדיר אמורים לצום במאריבור

28.7.2011 / 0:46

בגלל הרמדאן, לא ברור האם יוכלו ליטול חלק בגומלין והם ישוחחו בעניין עם אלישע לוי. שראנוב עלול להיעדר עשרה ימים

לא שקט במכבי חיפה: לאחר שהקבוצה הצליחה להשיג אתמול (רביעי) ניצחון דחוק על מאריבור הסלובנית (1:2) במשחק הראשון במסגרת מוקדמות ליגת האלופות, נודע הלילה כי למאמן, אלישע לוי, צפוי כאב ראש לא קטן לקראת הגומלין, ולא רק בגלל שער החוץ שהשיגו הסלובנים. שלושה משחקני הקבוצה שפתחו בהרכב אתמול- שחקני ההגנה עלי עוסמאן וטאלב טוואטחה והחלוץ מוחמד גדיר - אמורים לצום במסגרת הרמאדן במהלך השהות שלהם בסלובניה ולא ברור האם יוכלו ליטול חלק במשחק הגומלין מול מאריבור.

צום הרמאדן יחל ביום שני. המשמעות היא שהשלושה יטוסו עם חיפה ביום הצום, ובשלישי צפויים להם שני אימונים ואימון מסכם בשעות הערב. בשעות הלילה, השחקנים יוכלו לשבור את הצום, אך בשעות בוקר יום רביעי הם אמורים ליטול חלק באימון שחרור, כשמיד לאחר מכן תיערך אסיפה מסכמת, ולאחריה יתקיים המשחק עצמו.

המצב בוודאי יקשה על השחקנים ליטול חלק במגומלין, אולם ככל הידוע, לפחות עלי עוסמאן הביע את נכונותו לוותר על הצום על מנת לקחת חלק במשחק החשוב. במכבי חיפה מקווים כמובן שגם שאר השחקנים יוכלו להשתתף במשחק הקריטי, ולא מן הנמנע כי בקרוב תיערך שיחה בין השלושה לאלישע לוי, במטרה לבדוק מהן הכוונות של השחקנים, ומהן האפשרויות שעומדות בפני המאמן.

גם אתמול עלתה חיפה למשחק בסגל חסר מאוד, ללא יניב קטן, סיידו יאיא, גוסטבו בוקולי ושי מימון, ומכסת שחקני הספסל של הקבוצה לא הייתה מלאה. "הסגל שלנו קצר מאוד", אמר שחקן בקבוצה. "אלישע יודע שצריך חיזוק, ואנחנו מאמינים שהוא יעשה את זה על הצד הטוב ביותר". בויאן שראנוב, שפתח במשחק ונפצע בכתף, נבדק הבוקר על ידי ד"ר בצלאל פסקין ונמצא כי הוא סובל ממתיחה קלה בכתף ימין, שכנראה תגרום לו להיעדר בין שבעה לעשרה ימים.

אלישע לוי: "אם נצטרך, נשחק שם על תוצאה"

דוידוביץ' סופסל, ימפולסקי חגג: האלבום מקרית אליעזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully