וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אם צריך, נשחק שם על תוצאה"

27.7.2011 / 23:08

מאמן מכבי חיפה מרוצה מהניצחון על מאריבור, למרות היכולת החלשה של שחקניו, והוסיף: "זה שברירי כי הם הבקיעו שער חוץ"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי חיפה נראית הרבה פחות טוב ממה שהיא מצפה מעצמה, ולמרות ניצחון 1:2 הערב (רביעי) על מאריבור הסלובנית במשחק הראשון בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות, נראה שלירוקים יהיה קשה מאוד להשלים את המשימה בחוץ ביכולת הנוכחית. דלה ימפולסקי הציל את חיפה עם שער ניצחון בדקה ה-70, אחרי שולדימיר דבאלישווילי (8) העלה אותם ליתרון בפנדל שלא היה, ומרקוס טבארס (27) איזן זמנית.

אלישע לוי: "אף אחד לא מבטיח להם חיים קלים"

השוער בויאן שראנוב שנפצע במהלך המחצית הראשונה והוחלף במחצית על ידי ניר דוידוביץ' אמור לעבור מחר צילום בכתפו על מנת לבדוק את חומרת הפציעה. האבחנה הראשונית במועדון היתה פריקה של הכתף, אך הממצאים הסופיים יתגלו רק מחר. אנדריי פיליאבסקי שסובב את הקרסול וסובל מחתך מתחת לעין ייבדק גם הוא בתקווה שיהיה כשיר לגומלין.

אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה, אמר בסיום: "תמיד אפשר לשאוף לשחק יותר טוב אבל היום שיחקנו כמו שצריך כדי לנצח באירופה וזה מה שחשוב. זה מאוד שברירי כי הם הבקיעו שער חוץ אבל אף אחד לא הבטיח לנו חיים קלים. אף אחד גם לא מבטיח להם חיים קלים כשנגיע לשם".

לוי המשיך ואמר: "לא ראיתי בשלב הזה קבוצות שמנצחות 0:3 או 0:4. עשינו מה שצריך בפתיחה, ואחרי שספגנו הם השתלטו על המשחק שיחקנו הפוך ואיפשרנו להם לעשות צירופים בהתקפה. בחצי השני דלה ימפולסקי נכנס והמשחק עבר לשליטה שלנו. ניצחנו בצדק, אבל אני מעריך שיהיה קשה במשחק הבא. אותי לימדו ששמחים רק בסוף. אם נעבור את המשחק הבא אני מבטיח לחייך. לפעמים צריך לדעת לשחק על תוצאה. זה משחק של הטוב מ-2. שיחקנו עם מגינים שתוקפים, אין יותר התקפי מזה. שיחקנו מול קבוצה מסודרת, ואם צריך, נשחק שם על תוצאה".

על הפציעות במשחק אמר המאמן: "שראנוב נפל לא טוב על הכתף וביקש להתחלף. פיליאבסקי סובל מחתך מתחת לעין. בכל מקרה נחכה למחר ורק אז נדע מה מצבם". על האפשרות כי הקבוצה תתחזק בימים הקרובים אמר לוי: "לא נוכל כרגע להביא שחקנים עד המשחק הבא ולכן אני לא חושב שזה יש סיבה להתעסק עם זה. אחרי המשחק הבא מול מאריבור אולי נחשוב על זה".

על שער החוץ שהשיגה מאריבור, בין השאר בגלל הגנה חלשה של טאלב טוואטחה, אמר המאמן: "טאלב הוא שחקן צעיר, אי אפשר להפיל עליו הכל.

אייל משומר, שעלה הערב כקפטן הקבוצה אמר בסיום: "כבוד עבורי לשחק כקפטן מכבי חיפה, זה דורש מנהיגות. השתדלתי לעשות את המקסימום ואני שמח שניצחנו. כולם ראו היום שמאריבור קבוצה מצויינת עם חלק התקפי מצוין. הם משחקים מאוד מהר. לא קל לשחק במפעלים כאלה. אני מקווה שהקהל ידחוף אותנו בהמשך". על חסרונו של יניב קטן אמר משומר: "קטן חסר לנו, הוא המנהיג שלנו ואני מקווה שיחזור כמה שיותר מהר, אבל בינתיים יש אחרים שלוקחים אחריות".

חיפה תטוס ביום שני לגומלין עם חמישה שחקנים מוצהבים, ביניהם יוריצה בוליאט, ניר דוידוביץ', אייל גולסה, עידן ורד ו-וויאם עמאשה. בעניינים אחרים, השוער בויאן שראנוב יעבור מחר בדיקה על ידי הצוות הרפואי בנוגע למצב כתפו. במכבי חיפה מקווים שהשוער לא פרק את הכתף ויוכל להיות כשיר לגומלין, אף על פי שמקומו בהרכב אינו מובטח. ההערכה הראשונית כרגע היא שהוא עשוי להיעדר בין שבוע ל-10 ימים, אך כאמור, הדבר מותנה בבדיקה. גם אנדריי פיליאבסקי, שספג מכה ברגלו ייבדק.

שחקן בחיפה אמר לאחר המשחק: "פתחנו את המשחק בסערה, אבל חוסר אחריות של רגע אחד גרם לנו לספוג. זה שער חוץ שקצת קלקל לנו את התוכניות ונצטרך להיזהר מאוד בגומלין. הסלובנים ידעו בדיוק מה הם רוצים. הם האטו את הקצב כדי לשמור כוחות לסיום בגלל החום. למזלנו הבקענו את השער השני. מהרגע שימפולסקי נכנס הקבוצה נראתה טוב יותר. אלישע עשה חילוף גדול".

בסיום המשחק אלישע לוי ויעקב שחר לא שוחחו עם השחקנים, ונראה שיעשו כן רק באימון הקרוב שיתקיים ככל הנראה ביום שישי. שני שחקנים שיחזרו לסגל הם גוסטבו בוקולי וסיידו יא יא, שעשויים לפתוח בהרכב, כשדלה ימפולסקי יתחרה על חולצת ההרכב בחלק ההתקפי. למרות השער שספגה הקבוצה, במועדון הביעו שביעות רצון מהתיאום בין פיליאבסקי לבוליאט. "ממשחק למשחק זה משתפר", אמרו במועדון.

למרות ההפסד, במאריבור היו מרוצים מאוד מהתוצאה, ובעיקר משער החוץ שהשיגה הקבוצה, לפני שהגומלין עובר לסלובניה. מאמן הקבוצה, דארקו מילאניץ' אמר בסיום: "היה משחק טוב במזג אוויר קשה. הלחות הפריעה לנו והיה קשה מהדקה ה-60, אבל אני גאה בבחורים שלי, ואנחנו מרוצים מהתוצאה". על הפנדל שנשרק ולא היה, אמר המאמן: "לא רוצה להתייחס לשיפוט. התוצאה תעזור לנו למרות שלא יהיה קל במאריבור".

קבלו את אלבום הניצחון של חיפה על מאריבור

מכבי חיפה ניצחה 1:2 את מאריבור

הצרות של חיפה בהגנה מתחילות באנדריי פיליאבסקי

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully