וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירי הנרי: "יש בי אהבה גדולה מאוד לארסנל"

החלוץ הצרפתי שיחק בגביע האמירויות בלונדון נגד קבוצתו לשעבר: "זה היה מוזר, האוהדים הריעו לי כשהכדור היה אצלי"

יש שחקנים שנכנסים ל-DNA של מועדון, שתמיד יהיו חלק ממנו לא משנה באיזה מקום אחר הם ישחקו או יאמנו. פפ גווארדיולה תמיד היה ברצלונה גם כשעבר לברשיה, מיקי ברקוביץ' הוא מכבי תל אביב גם אם שיחק במכבי ראשון לציון ואורי מלמיליאן לעולם ייתקשר לנו בראש עם בית"ר ירושלים, אפילו שהוא שיחק בשורות מכבי תל אביב.

אוהדי ארסנל מריעים לשחקן ניו יורק רד בולס תיירי הנרי. Richard Heathcote, GettyImages
"אני ביחס מצוין ומיוחד עם האוהדים כאן" תיירי הנרי/GettyImages, Richard Heathcote

אחד מהשחקנים האלה הוא תיירי הנרי, שלמרות שלא גדל בארסנל ואפילו עזב אותה לברצלונה, יהיה חלק מהלב של התותחנים. היום (ראשון) שיחק מספר 14 האגדי באצטדיון האמירויות עם ניו יורק רד בולס נגד קבוצתו לשעבר, ואף סייע לה לזכות בגביע הנושא גם הוא את שם האיצטדיון. "זה היה קצת מוזר. האוהדים הריעו לי כשהכדור היה ברגליים שלי, אחר כך אני מחאתי להם כפיים בזמן שאני משחק. היה באמת מוזר. יש בי אהבה גדולה מאוד למועדון ואני ביחס מצוין ומיוחד עם האוהדים פה", סיפר שחקן ניו יורק רד בולס שנשמע נרגש מאוד.

בזמן החימום לפני המשחק, הבקיע החלוץ הצרפתי שער ואוהדי ארסנל שישבו מאחורי אותו שער הריעו לו. השחקן תיכנן לשחק את 10 הדקות האחרונות של ההתמודדות במדים האדומים, אך למרות הסכמתן של שתי הקבוצות, החוקים של פיפ"א אסרו עליו לבצע זאת. הנרי הגיב על כך: "יש חוקים מוזרים, ופיפ"א או השופט אסרו על כך. הם הבוסים של המשחק וככה זה. ביקשו שאעשה זאת ואני הסכמתי בכיף, זה היה יכול להיות מאוד נחמד. אבל זה לא משנה, אני חושב ששיחקתי מספיק משחקים במדי ארסנל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully