וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדטים: הפסד לישראל מול בוסניה בשלב הבתים

שחקניו של נתי כהן קרסו ברבע האחרון והפסידו 85:84 לבוסניה באליפות אירופה לדרג ב'. כהן: "נפלנו על הדברים הקטנים"

אחרי שהביסה נבחרת הקדטים את דנמרק אתמול, נחלה הערב (ראשון) ישראל הפסד כואב במיוחד לבוסניה בשלב הבתים של אליפות אירופה לדרג ב', 85:84. שחקניו של נתי כהן דווקא שלטו בפתיחת המשחק, וירדו אל המחצית ביתרון 39:42. ברבע השלישי היה נדמה שישראל בדרכה להכריע את המשחק, כששרון וזלמנסון הוליכו את נבחרתם ליתרון 9, אבל ריצת 19:29 של הבוסנים ברבע האחרון הובילה אותם למהפך והעניקה להם את הניצחון.

נאור שרון הוליך את קלעי הקדטים עם 22 נקודות ו-8 ריבאונדים, עידן זלמנסון 16, אלי שיפטון 15 נקודות ו-6 ריבאונדים, יוחאי צוקרמן 10, אור קהאן ואליה סרור 6 נקודות כל אחד, רייאן דניאל 4, רועי איילון 3, רגב זנזורי 2. איתי שגב, יוני דוד ואלון ניניו שיחקו ולא קלעו.

מאמן נבחרת הקדטים, נתי כהן, אמר לאחר המשחק: "שיחקנו נגד קבוצה מצוינת וידענו זאת מראש. באנו מאד מוכנים מכל הבחינות. שיחקנו ברוב שלבי המשחק יוצא מן הכלל טוב. בסוף המשחק נפלנו על דברים קטנים שאנו יודעים כי בכדורסל הם אלה שמכריעים משחקים. אנחנו יוצאים מהמשחק הזה חזקים למרות ההפסד. מחר נבוא מאד דרוכים ומוכנים למשחק המוגדר עבורנו כמשחק העונה מול בלגיה. השחקנים מתנהלים בצורה יוצאת מן הכלל טובה ולא מגיע לילדים האלה שלא יעלו לשלב הבא, לאחר ההשקעה שהם משקיעים כאן באליפות".

הנוער ניצחו וסיימו במקום ה-7 באליפות אירופה לדרג ב'

נבחרת הקדטים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully