וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוער: ישראל סיימה במקום ה-7 באליפות אירופה לדרג ב'

שחקניו של גינצבורג דרסו את נבחרת הונגריה 68:96 במשחק שחתם את הטורניר. גינזבורג סיכם: "התוצאה הסופית מאכזבת"

לאחר ההפסד המאכזב של נבחרת הנוער למקבילתה מאסטוניה, סיימה הערב (ראשון) ישראל את אליפות אירופה לדרג ב' כשסיימה במקום השביעי והמאכזב. במשחק האחרון שלה בטורניר הביסהה ישראל את הונגריה 68:96 בקרב על מקומות 7-8. מחר תשוב הנבחרת של ננו גינזבורג ושרון אברהמי לארץ. ההונגרים עוד היו בתמונה ברבע הראשון, בסיומו הוליכה ישראל ב-4, אבל ריצת 17:30 ברבע השני הביאה את השחקנים של גינצבורג אל המחצית ביתרון 35:53.

ההונגרים הצליחו לצמק מעט עם פתיחת המחצית השניה, אבל ישראל טסה ל-9:24 ברבע האחרון והגדילה עוד יותר את יתרונה. אור סולומון במשחק גדול הוליך את קלעי נבחרת ישראל עם 27 נקודות, רפי מנקו קלע 19, בן אלטיט 12, סרגיי זליקמן 10, נועם לייש 8, רם אליאספור 6, איגור קולשוב 5, יניב סולומון 4, אוראל לב 3, עומר כהן 2.

מאמן נבחרת הנוער, ננו גינזבורג סיכם את הטורניר ואמר: " אנחנו מציאותיים, התוצאה בסופו של דבר מאכזבת. מי שראה את המשחקים, מבין את רמת הנבחרות כאן בטורניר. ברוב המשחקים שיחקנו כדורסל מצוין, אבל נפלנו בדברים הקטנים וחבל. עם קצת מזל ודיוק בדברים הקטנים, היינו מגיעים רחוק יותר. בל נשכח שהיינו רחוקים סל אחד מלהעפיל למשחקי חצי הגמר. היו כמה חבר'ה בנבחרת שנתנו אליפות טובה ואני מאוד אופטימי. אני מעריך שמהסגל הנוכחי של הנבחרת יכולים שניים עד שלושה שחקנים להגיע ולהיות חלק מהדור הבא של נבחרת ישראל הבוגרת וזו למעשה המטרה הסופית של הנבחרות הצעירות".

נבחרת הנוער בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully